Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har så lyst til å starte å pusse opp barnerommet (vi må male og legge nytt gulv) og i den forbindelse blir det jo til at vi innreder samtidig. Og det jeg lurer på er hva er vanli å ha på et barnerom til en som er nyfødt? Jeg har tenkt vogga, en kommode som også vil bli brukt til stellebord og et klesskap. Er det noe mer jeg trenger av innventar? Hva har dere på barnerommet? Blir jo noen kasser til å oppbevare leker i (har en liten hund som gjerne leker/ødelegger det som ligger på gulvet så greit å holde babyn leker oppe fra gulvet når det ikke blir lekt med). Har så lyst til å starte men siden jeg ikke vet hva jeg trenger føler jeg at hodet jobber "overtid" og kommer derfor ikke igang...
LilLeMa07 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 høres jo ut som du har tenkt på det meste, er jo ikke så mye som trengs der inne enda! men hvis du har tenkt at babyen skal sove der, så kanskje en deilig og fin ammestol for trøtte netter, og pynt opp rommet med koselige bilder og en "utstillingshylle" ramme inn et ultralydbilde og bilde av den voksende magen, det er jo hyggelig å ha etter at babyen er født også! ellers så vil jo rommet fylles av nytteting etter hvert da, vi lagret vogn og bilsete der feks.. er gøy med oppussing, nå er vi igang med rom nr 2 her!
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Hehe, var i Thailand i sommer så det er allerede handlet inn tre bilder som skal opp på veggen også har jeg tenkt på en morsom taklampe Hvor er det mest vanlig at barnesenga står hen i begynnelsen? Jeg har sett for meg at det er best at den står på barnerommet sånn at når jeg står opp kan pappan fortsatt sove- blir vel mer støy og lite søvn på begge hvis vogga står på våres soverom? Selv om det er hyggelig det også da... hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå