lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Har lagt inn samme innlegg på Barnetmitt.. men litt mindre aktivitet der hehe Lar dere barna deres sitte fremme i bilen om de er under 140 cm?? Selv om airbagen er på?? Synes jeg ser så utrolig mange barn i bil som sitter usikret og da lurer jeg på hva i all verden folk tenker eller om det er jeg som er utrolig trangsynt og snever.. Hva mener dere?? 140 cm er grensen Trygg Trafikk setter, og de bør jo bruke pute frem til de er 150 cm.. Vår datter er 9 år og ca 133 høy, hun får ikke sitte fremme uansett.
lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2009 dytter... fordi jeg faktisk er litt nysjerrig på hva andre mener.. gir folk blaffen stort sett?? er jeg hønemor?? eller tenker flertallet som meg??
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Tenker som deg. Men, jeg ser veldig mye rart rundt omkring.
lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Ja det er det jeg også gjør.. unger som kravler rundt i bilen både fremme og bake.. uff en gang satt jenta mi på med noen, hun klarte ikke og få på beltet og spurte etter hjelp. Fikk da til svar at hun ikke trengte det for det var så kort vei (6 km). Jeg ble rasende!!!! Jenta kom hjem, begynte og gråte og var redd.. for jeg har jo sagt at det er farlig og ikke bruke bilbelte. Blir så forbannet når foreldre ikke gidder å feste barn. Sitte fremme er jo direkte livsfarlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå