Twintipp og himmelblå Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Min sønn på snart 3 år er jammen utspekulert, hoi hoi. Spiiiiiser brøøøødskiiiiiiiiiiven såååååååå treeeeeeeeeegt!! for ikke å gå å legge seg... I tillegg tror han at han er eldre enn han er, og sier han ikke behøver å legge seg før ni. Johooo da, når du er 9 år skal du få legge deg ni! Så ligger han i senga, oj, jeg har så klissete fingre, tror jeg får gå på badet..*tusle tusle* Neida, mamma kommer med klut hun! Fint det, du er alltid så nydelig kommer det fra senga. Nå er det stilt, sove godt natti natt.. "Oj, jeg tror jeg kaster opp..*lage brekkelyder* Jeg spurter inn, og han ler så hodet faller bakover... Kjempefestlig!! Trodde vi slapp unna jeg gett...Dette kan bli en festlig alder!!
lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hahahahahaha et skikkelig sjarmtroll med andre ord sikkert utrolig travelt for dere foreldre, men for meg som leser dette så høres han bare skjønn ut
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Uff, slem som jeg er sitter jeg her og ler hjertelig av dere ;-) Men det kan kanskje komme av at jeg nettopp har prøvd å overdøve en gråtende storebror (18 mnd) i sengen og en hylende lillebror(1 mnd) på armen med nattasangen min. Natta-gauling ble det i kveld og til alt overmål sovnet begge to relativt kjapt. Hver alder sin sjarm, ikke sant :-))
Tøysetipp Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Tante gleder seg til i morgen. Verdens skjønneste tass seffers;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Hi hi hi, føler meg nesten litt ond som sitter her og koser meg og smiler godt av den lille historien din =) Skikkelig sjarmtroll denne 3 åringen din, skjønner jeg =)) Ser og hører han for meg der han ligger i senga og er plutselig blitt klissete på hendene og MÅ gå på badet og vaske seg.... Har vært gjennom en slik alder jeg også og gud så herlige de er da, selv om det er litt slitsomt der og da=))
Midtpunktene mine og meg Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Hihihi, utrolig moro. Hvertfall for oss som sitter her å leser det. har en på to år og to mnd som prøver seg greit hun også: "jeg er sulten" "jeg vil ha vann" "jeg har bæsja"- nei det var vist bare promp mamma. "jeg klør" "jeg orker ikke sove" "jeg må ha kos" "pappa koste feil" og jeg kan fortsette altså. heldigvis begynner hun å forstå at det ikke nytter- tror jeg. Hun ligger sikkert hver kveld og prøver å komme nye trisk..... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå