Gå til innhold

BUDEIA VIL HA NR.2!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skrev i går om trilleturer osv. Nå har et par-tre stk svart på småtroll 0-1 på samme tråd, og vi lurer på å møtes på førstkommende tirsdag for å trille i Ravnedalen i Kristiansand. Blir du med??? Logg det på tråden du også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du her?

Skrevet

ER du her??

Skrevet

er her nå :-) regne med du sover nå!?

jeg jobber hver tirsdag og torsdag jeg så kan ikke.. har du fått med deg at det skal være ett treff i byen søndag 8 feb..? står på dibtreff..

 

Skrevet

Det var jo dumt.. Har ikke fått kontakt på nytt med de andre heller. Litt vanskelig å holde trådene oppe når vi er pålogget på forskjellige tider:) Hadde ikke fått med meg treff neste søndag nei.. Men er litt vanskelig i helga i og med at jeg har en til hjemme..

Skrevet

Hei!

Skjønte det var flere som ble syke da vi skulle gå på tur sist, så vi gjør et nytt forsøk! Mandag 9.februar kl. 11.30. Samme møtested som sist (parkeringen ved Ravnedalen) Håper du kan komme! Gleder meg til å treffe deg/dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...