HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 jeg har hatt masse kynnere hele dette sv, men nå de siste dagene har det tatt helt av!!! jeg har det hele tiden, uansett hva jeg foretar meg. er det noe å begymre seg for, eller skal jeg bare se på det som god trening for livmoren;) ?? jeg har ca 5 uker igjen til termin, så en fødsel nå er ikke akkurat noe å lengte etter. tulla må holde seg der i noen uker til ihvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå