Gå til innhold

Dødt spebarn funnet i papirpose


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk vondt langt inne i hjerterota når jeg hørte dette på radioen.

Skrevet

Det er helt forferdelig! Fatter og begriper ikke at noen kan utsette et lite og uskyldig barn for noe så grusomt! Jeg bor i Stavanger sentrum, og det er ikke lange veien fra Våland..

Skrevet

Mye vi ikke vet da.. Barnet kan ha vært dødfødt, eller resultat av overgrep/voldtekt, hemmelig svangerskap, voldelige omgivelser, utlending som ikke kan språket og undertrykkes hjemme etc..

 

Mammaen har det sikkert ikke godt med seg selv nå, håper i det minste de finner henne og at hun får den hjelpen hun trenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...