Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Dette var vanskelig og forstå og lese. Det gikk kaldt i meg da jeg leste om dette. Er vanskelig og forstå at slikt kan skje. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1237400.ece
me&my <3a&b<3 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 fikk vondt langt inne i hjerterota når jeg hørte dette på radioen.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Det er helt forferdelig! Fatter og begriper ikke at noen kan utsette et lite og uskyldig barn for noe så grusomt! Jeg bor i Stavanger sentrum, og det er ikke lange veien fra Våland..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Mye vi ikke vet da.. Barnet kan ha vært dødfødt, eller resultat av overgrep/voldtekt, hemmelig svangerskap, voldelige omgivelser, utlending som ikke kan språket og undertrykkes hjemme etc.. Mammaen har det sikkert ikke godt med seg selv nå, håper i det minste de finner henne og at hun får den hjelpen hun trenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå