Calexico Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Vært på UL idag. Etter noen dager med blødninger var jeg veldig nervøs, men fikk se et bankende hjerte og en arm som rørte på seg! Veldig deilig å se:) Jippi!!
Kjærlighet <3 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Så godt å få bekreftet at alt står bra til :-)
Lillemy-77 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 ååååååå, så utrolig godt å høre!!! jeg tenker du var spent på ul...) Nå ble jeg litt optimistisk selv, hehe...fikk du ny termin? Godklem:)
Calexico Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Er så fornøyd!! Legen mente jeg var 9+1 istedet for 9+4, tror det stemmer i forhold til EL.. Nå kan jeg iallefall slutte å bekymre meg. Han sa at det er mange som har blødninger underveis, trenger ikke alltid være et dårlig tegn. Bare at livmor utvides, og noen blodkar sprenges. Litt rart at blødningene var på samme tidspunkt hver dag, men er vel bare hormoner. Hjertet banket iallefall! Når har du termin? Storklem:) Takk for at du har vært så beroligende forresten:)
MW** Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 kanksje har det noe med at livmoren strekker seg mer på enekelte tider av døgnet- jeg føler i hvertfall at det skjer mer i magen på kveldstid enn ellers på dagen...men det kan jo være man er mer oppblåst på kvelden
Lillemy-77 Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Åh, dette var så utrolig gode nyheter, var så spent på deg!! Men godt å høre da, at det er vanlig å blø. I tilfelle det skulle dukke opp hos meg også. Jeg har termin 22 september, så er bare knappe 7 uker på vei nå. Har en ul-time hos privat gynekolog 10 februar, men får se om jeg tar den. Legen henviste meg nemlig til ul på sykehuset, så dersom jeg får rask tilbakemeldig der, så kanskje jeg dropper den private. Får se hvordan nervene er etterhvert.... Jeg har iallefall matlyst!! Spiser alt jeg kommer over!! Sunt og usunt. Så jeg kommer jo til å få mage FØR den årntlige magen kommer...huff...nesten så jeg ønsker meg litt kvalme...hehe..neida, skal ikke si sånt, bankibordet!!!! Skulle du på noe mere oppfølging, eller skal du se den an? når er din termin da? Klem:)
Suprise! Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Kjempe flott! ) Må være morrå å se den lille spira røre på seg:D Lykke til videre!
Calexico Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2009 Vær glad du ikke er kvalm. Jeg er blir kvalm av noen lukter og noe mat. Spesielt kjøtt.. har fått litt mage allerede, men det er nok fordi jeg er så oppblåst. Jeg har no lagt på meg litt og da.. hehe.. Spiser ikke veldig sunt for tida. Jeg trodde jeg hadde termin 3. sept, men legen igår sa jeg bare var 9+1, altså 5.sept. Bruker den henvisningen jeg fikk av legen rundt uke 11-12 tenker jeg. Men skulle bar se det an.. Har ikke blødd siden jeg var på UL da:) Legen var veldig beroligende også, det er veldig godt. Så bekymrer meg egentlig ikke mere jeg. Ha en fin kveld! Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå