Gå til innhold

Halsbrann!!! Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har halsbrann. Begynte denne uken, og synes det er litt ubehagelig. Er det noen som har noen bra tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vert plaget hele svangerskapet. Og til tider så mye at eg har kastet opp syren i magen. Er bare 12+2 idag. For meg hjelper det å spise mandler og hasselnøtter når eg kjenner det kommer. Trenger bare noen få stykke. Har også spist Link tabletter, men da kaster eg alltid opp en stund etterpå. Og så holder eg meg unna mat eg får halsbrann av. Brødmat, melkeprodukt, juice++

Skrevet

Jeg fikk hjelp av min utrolig flinke kiropraktor!! Har slitt med halsbrann en god stund. Jeg går jevnlig til behandling hos kiropraktor og da jeg nevnte det for han sa han at dette var noe han kunne hjelpe meg med å få bort.... Og etter bare to behandlinger var halsbrannen borte.

Han er verdens flinkeste - går jevnlig til behandling der for å holde bekken og korsrrygg i sjakk! Har ikke hatt en dag med vondt verken i bekken eller rygg.

Utrolig deilig å bli kvitt den plagsomme halsbrannen!

Jeg går på Nordstrand Kiropraktorklinikk - kan anbefales på det varmeste!

Skrevet

Har også fått halsbrann den siste uka, det er verst om kvelden når jeg skal legge meg...har prøv nyco, men d funker bare en liten stund,er 18+6 å har heldigvis sluppet unna det meste av kvalme tidligere.

Skrevet

Jeg tar en titralac eller to når jeg legger meg, har fungert fint til nå.

Skrevet

Forsøk Gaviscon på apoteket. Fåes som tyggetabletter og i løsning. Den virker slik at den legger seg som et lag/hinne øverst i magesekken. Fungerer med en gang du tar den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...