Gå til innhold

Noen som så Oprah show onsdag kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke disse "bildene"ut av hodet!

Hun som kjører med 2åring i baksetet, er veldig stresset, skal på jobb, glemmer at sovnet barn er i bilen, parkerer i solsteiken. Hun er på jobb i 8 timer og barnet dør av heteslag..........

Kan ikke begripe at dette er mulig?????

Kan man virkelig bli så stresset og distre?

Hvordan reagerte dere?

Noen som har opplevd å ha "glemt" barna sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så programmet og syntes virkelig synd på moren. Det er kanskje vanskelig å forstå at noe slikt kan skje, men det er tydeligvis mulig og det er en personlig tragedie for den familien som ble rammet.

Og nei, jeg har aldri glemt barna mine noe sted....ennå...

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvordan det kan skje.

Men det har skjedd før, var en gang jeg så et program om en pappa som hadde gjort det samme, tror det var på dr.phil, å det vil sikkert skje igjen også. Dessvere.

Så en statestikk på det der en gang, å det var faktisk årlig barn som døde i usa fordi de ble etterlatt i bilen. (skjer sikkert over hele verden, mener ikke å "ta" amerikanske foreldre eller no, men det var der statestikken var fra)

Får håpe slike programmer får folk til å være oppmerksome på at det kan skje, å har det i bakhode, slik at man blir spart for en slik forferdelig opplevelse.

Skrevet

Ja, fytte katta ... Stakkar familie.. og barnet!

Har prøvd å se det fra morens vinkel... Helt ufattelig. Og det var jo ikke eneste tilfellet!!

Skrevet

Ja, klarer ikke å slutte å tenke på den stakkars jenta.

For en grusom måte å dø på!

Skrevet

Samme her! Skulle ønske jeg ikke hadde sett programmet,

tenker på henne vær dag....... forferdelig å tenke på hvor prisgitt barns liv er foreldrenenes ansvar.....

Skrevet

Huff ja.. Det hele budskapet med programmet var vel at mange mødre (og fedre) blir overveldet av at det er så mye vi skal gjøre samtidig, hver dag!! Vi skal være perfekte foreldre, gjøre jobben vår og huske 1000 ting hver dag! Alt dette fører til stress, som igjen fører til at hjernen kanskje bare kobler seg ut selv, på en eller annen måte..

Var en tragisk historie ja, huffameg.. Enn å måtte leve med at du kan til at ungen din dør! Må være helt ubeskrivelig vondt..

Mange av de andre historiene til de andre mødrene viser at hun er ikke den eneste som kan glemme seg eller overse noe. Det er fort gjort at ulykker skjer når man er slitne!

Det er synd at samfunnet er blitt slik at det kreves så mange arbeidstimer hver dag for å klare seg i hverdagen, samtidig som man skal være foreldre 24 timer i døgnet. Man skulle hatt mer tid til å nyte livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...