Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er over 40 her inne? Jeg blir 41 nå i februar, er fra Sarpsborg og er i uke 23. Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Line3!

Jeg blir 44 i april og venter mitt fjerde barn hvis alt går bra. Uke 23 i dag.

Er ikke så veldig aktiv skribent her inne, men leser en del og deler noen erfaringer av og til.

Lykke til videre i svangerskapet;o)

mvh

Skrevet

Vert 43 neste fredag og er gravid med nr 1.... :) Dette er stor stas, ja!!! Er Veke 21+5 i dag...

Lukke til til oss alle med resten av svangerskapet!

mvh

Skrevet

Hyggelig å vite at vi er flere, men jammen var det ikke mange. Lykke til til dere også :)

Skrevet

Hei,

Er ikke over 40 enda, men blir 40 år 10 dager før termin.

Er i uke 20+5 og venter en liten gutt:) Vi gleder oss alle kjempemasse.

Har fra før 2 flotte jenter på 14 og 19, så dette er kull nr 2.

Ønsker alle her inne lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Heisann,

Jeg er 40 og venter på 2.mann:-) Er i uke 29 og gleder oss enormt!

Skrevet

Er dere i god forn, eller er det litt tyngre å være gravid i forholdsvis voksen alder. Føler meg nesten som jeg gjorde på slutten av mine to første - og jeg er bare litt over halvveis - hvordan skal det gå? He he

Finner liksom ingen stilling å sove i, sitte i, kjøre bil i osv. for magen er liksom i veien eller ubehagelig - og nå er jeg jo liten i forhold til hvordan man etterhvert skal bli. Svimmel er jeg også. Lurer litt på om det er alderen eller bare at denne graviditeten er annerledes.... Hva tror dere, noen som kjenner seg igjen?

Ikke for å klage altså, for det er verdt alt hva man måtte holde ut, og dette er jo bare småtteri. Vi koser oss samtidig villt med denna magen både jeg og kjæresten :)

Skrevet

Til ny-som-mor. Stor stas ja :) Har du ønsket deg/forsøkt lenge, eller har det bare ikke vært aktuelt før nå? Høres jo ut til å være veldig så stas, og da må det jo føles stort å få barn nå, sånn nesten på tampen av vår fruktbarhetsperiode. Morsomt

Skrevet

Ja vi er flere, jeg rekker å bli 43 før termin. Så langt er jeg ca 15+4 med vårt første barn. Jeg har vært frisk og rask så langt og er optimistisk mhp resten av svangerskapet.

Vil gratulere alle voksende voksne mødre her inne :-). Det blir flott å være nybakt mor over 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...