Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Er lærer på ungdomsskole og har bl.a en 10. klasse noen timer pr uke. I denne klassen er det en guttegjeng som er litt vanskelig å håndtere, store fysiske, rappkjefta, akkurat i grenseland for å være frekke hele tiden, og knuffer mye på hverandre osv. "Tøffe" gutter med andre ord. De hadde fått med seg at jeg er gravid nå da. Magen min er jo ikke svær, men veldig synlig med tanke på at jeg bare er 13 uker på vei sånn ca, og går også med relativt inntilsittende klær. Etter å ha satt dem i gang med å jobbe kommer en av disse store tøffe guttene fram, han som oftest er litt frekk og står ved siden av meg en stund. "Ja...?" sier jeg til slutt. "Ehm...ja altså....gratulerer da!", kommer det til slutt. Ble litt overrasket, men smilte og takket. Han står der litt til og før jeg rekker å reagere tar han pekefingeren sin og dytter forsiktig borti magen min med et lettere fascinert uttrykk og spør "Er det virkelig en liten baby inni der? Er ikke det rart?". "Jo", svarer jeg "det er litt rart, men fint å tenke på også". Så sier fyren, litt forlegen "M-mm, er fint med gravide", så blir han tydelig litt flau og går fort vekk. Ble faktisk skikkelig rørt jeg :-) Var flere av de andre guttene som også gratulerte etterhvert, de er da søte er de når de bare vil, hehe...
Leirha Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Så ufattelig søtt!!! Nå ble jeg glad, slik jør meg glad. Tøfe gutta som viser litt mykhet
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Hehehe, så søtt:-) jeg hadde også blitt rørt tror jeg:-)
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Ja, er noe eget når de plutselig viser en mykere side :-)
Bomchicka Wah Wah Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Nemmen, helledussen så søtt! Jeg ble faktisk litt våt i øyekroken nå. Skikkelig rørende historie, og jeg er hverken gravid eller i ammetåka, tross alt nesten 9 år siden jeg fikk barn, så jeg burde jo tåle slike historier
La Perla Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Å, så skjønt! Vittig når sånne litt klossete "tøffinger" viser en myk side. Jeg har jo en 15-åring selv, jente riktignok, men det er utrolig koselig å følge med på noen av guttevennene hennes som jeg har kjent siden de var 5-6 år. Sånne halvstore gutter kan være ganske rørende iblant ja, men han du traff var jo en av bedre =)
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Må innrømme at jeg ble litt satt ut, men mest rørt ja :-) 15-16 åringer er noen underlige skapninger rett og slett. Føler meg priviligert som får jobbe med denne aldersgruppen hver dag, ungdommer er generelt utrolig flotte, man må bare prøve å forstå dem :-)
mai mammaen til to Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 utrolig kjekt da... ingenting er så sjarmerende som når de tøffe frekke gutta blir helt myke av å se en baby eller noe.. sambo har en kamerat som er skikkelig sånn tøff. veldig hard type, for en del år siden var vi hos noen venner av oss som hadde en liten baby. med engang babyen lagde en lyd hoppet han opp og gikk rundt og bysset på henne. han holdt henne hele kvelden tror jeg. hehe.. utrolig sjarmerende.. han var vel 19 år da. hehe
Rusketuska Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 :0) Hærlig!! Fikk litt tårer i øynene jeg nå.. men, sikkert fordi mine 2 eldste er 14 (( snart 15 ) og 16 år...;0) De kan så sikkert og visst være gode disse "tøffe" gutta ,0)) :0) jeg elsker tenåringstiden jeg da, det skjer så masse, og de er så KNALL-gode, og ærlige, og hærlige, for en deilig alder!! )
lille je Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 var med 10.trinn på skoletur da jeg jobba som lærer, og de store slampene omtrent sloss om å bære bagen min og hente stoler til meg, jeg var vel kanskje 5 mnd på vei:) Da de hadde gått ut av skolen (altså ferdige i tiende) ringte de til meg for å høre om babyen hadde kommet, og hva han skulle hete:) De er nå softe innerst inni:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Oi, jeg ble faktisk litt rørt jeg også... Er ikke ofte man hører om de sidene til de store tøffe guttene =) Du er heldig som har sånne elever.... =))
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 30. januar 2009 #13 Skrevet 30. januar 2009 Så utrolig koselig :-) Jeg tok lappen når jeg var 21, og tok jo naturligvis lappen med en haug 16-17åringer. Vi sto utenfor i pausen, og jeg snakket om at jeg kanskje skulle ut en tur den helga (jenta mi var vel kanskje rundt halvåret). Ene gutten på 16 kommer med "men ammer du ikke da?", og jeg begynte med den samme evinnelige talen om manglende melkeproduksjon og akupunktur og medisiner og hele pakka. Så sier gutten: "Men det må du ikke tenke på, det er da ikke din feil at du ikke klarte å amme! Du prøvde så godt du kan, og du er ingen dårlig mor selv om det ikke gikK! Jeg fikk også bare flaske!" Hehe, jeg ble helt rørt jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå