Zeke Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 jeg har angst for å spy, ikke slik som hu nøffemor eller noe husker ikke navnet,sorry. jeg har sikkelig angst men jobber i bhg ikke den beste plassen å jobbe men jeg lever å elsker alt ved jobben min. går til pyskolog for dette med at jeg har kutta ut alt med min far av forskjellige grunner. så begynnte jeg å snakke med han om dette at jeg blir gal og hysterisk inni meg når folk sier at de har hatt det eller at noen andre har dette, da kommer yvangshandlingene mine for fullt. etter mange lange samtaler om dette tema fant vi ut at det har nok med fødslen til min sønn på 8 år, jeg fikk epitural under fødslen men denne funka ikke fikk heler 2 uker med oppkast kjempe hodepinne som var jævlig det var heilt grusomt, spydde så mye bare jeg skulle opp å tisse eller måte amme sønnen min, husker ikke de 2 første ukene av min sønns liv. så jeg kan skjønne at folk har angst for dette men nå når min mann og jeg skjønner hvorfor jeg er så redd for dette så er det også letere å leve med en slik angst. når jeg har en slik omgang så ønsker jeg at noen slår meg hardt i hode til jeg svimmer av, men da fokuserer jeg på de 2 nydelige barna mine å min mann og jeg veit at dette går over det gjør det altid. søk hjelp så får du det bedre og alle rundt deg skjønner deg bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå