Anne lise og Dennis<3 Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg lurer på om noen her har opplevd det samme som meg; Er veldig usikker på om jeg skal være glad enda eller hva jeg skal føle Samboeren min og jeg har prøvd å få barn siden august og mistet i okt når vi var i uke 6. har hatt rar syklus med 25-28 dager. Vanligvis så pleier jeg å kjenne når jeg har eggløsning, da får jeg utrolig vondt. men denne mnd har jeg ikke kjent noe. skulle tatt mensen i går og jeg har hatt mens smerter siden mandag, puppene mine er ømme og blodårene er veldig tydlige, har hatt halsbrann i 3 dager men det er over nå, små uggen og kvalm. små stikk bak navelen nesten hele tiden. tok test i går da var det en veldig svak andre strek men har liksom alle tegnene. gruer meg til å ta en til, tenkte jeg skulle vente til søndag. Er det bare noe jeg trur selv eller er jeg gravid trur dere??
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Du er gravid :-) Strek er strek. Den kan ikke slå ut uten at du er gravid (eller nettopp har vært det). Gratulerer! :-)
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Enda streken var så svak at jeg nesten ikke så den? Har så lyst til å juble men er så utrolig redd for å bli lei meg IGJEN hvis du skjønner.
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Ja, jeg skjønner. Har tatt veldig mange tester oppgjennom årene og har aldri noen gang opplevd å få opp noen strek om jeg ikke har vært gravid. Ta en ny test i morgen tidlig du :-)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Jeg håper og tror du er gravid. Ta den digitale testen. Mye enklere, der står det enten at du er gravid eller ikke. Mye lettere enn å stresse med om man ser en strek eller ikke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå