♥ DAME Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Kan dere fortelle meg hvor man finner diverse barneutstyr butikker?? Vi skal handle inn store ting til babyen og vil gjerne titte litt rundt før jeg kjøper alt
★minijente★ Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 barnashus i åsane, reflex på nordås, simo butikk i åsane( ligger en i marken og tror eg), husker ikke kas d er men ligger en på midtun der ved sko ringen,
soleia Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Reflex på Nordås har gått saman med Barnas Hus, og har difor skifta namn. Der har dei velidig mykje. Dei ligg ved elkjøp, elprice, byggmakker mm, og logoen er synleg frå motorvegen. Barnas Hus i Åsane har og ein god del. Så er det Babykos ved Kalfaret, ikkje langt frå sentrum. Dei har ein del vogner, senger, stellebord mm. Simo skal ha ein butikk i C Sundts gate i sentrum, men der har eg ikkje vore (enno) Den på Midttun heiter Biteringen, og ligg like ved nøstebarn, om du kjenner til dei. Den er ikkje så stor, men har ein del vogner og litt senger. Alle desse finn du på nettet, men eg har desverre ikkje adressene, så du får heller google.
♥ DAME Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Tuuusen takk )) Nå blir det shopping ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå