Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i uke19, men jordmor klarte ikke se hvilket kjønn det er.............:o( hadde så inmari lyst å vite det denne gangen. Flere i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her..

Ble veldig skuffet egentlig..

Men skal på ny priv. ul om noen dager. Da er jeg i uke 24. Gleder meg veldig! :)

Skrevet

konne kje se d hos meg heller...men eg tenkte som så at d viktigaste e at babyen e friske å fine..kje kjønn d e:)

Skrevet

Skal også på ul i uke 19 (uke 16 nå), kommer til å bestille time privat hvis de ikke greier å se kjønn. Så nysgjerrig er jeg, hehe.

Skrevet

Her drev knøttet og rotet med navlesnoren mellom beina, så det var vanskelig å se noe sa hun. Hun trodde 70-30 på at det var gutt. Midt i ultralyden måtte hun ta telefonen og da hun kom tilbake hadde knøttet lagt seg bedre til og navlesnora var flyttet seg. Da så hun noe som stakk ut som ikke skulle være på ei jente. Så her blir det en guttebass!

Det er lite som skal til for at det skal være vanskelig å se og det er lite som skal til for at det skal endre seg. Tipper deres knøtt hadde snudd seg innen dere hadde reist dere fra benken... Selv om det ikke hjelper den som ville vite kjønn NÅ...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...