Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Hei... Lurer på om noen av dere som fullammer også nyter litt alkohol... Kunne godt ha tenkt meg et glass med vin til middagen i kveld..men er usikker på hvordan det er med ammingen?!? Hadde vært kjekt å høre hvordan dere løser dette.... og ja jeg har pumpe, men gidder ikke styre med det bare for et eller to glass med vin...
gerd Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Ett glass vin er helt uproblematisk. Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå