Gå til innhold

bankende hjerte på ul i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk time til ul i dag pga alle blødningene jeg har hatt, og fikk se en liten spire med bankende hjerte:) litt mindre på vei en jeg trodde, er ca 6+2, trodde selv jeg var rundt 7. men det er langt i fra så stort avvik som det var forrige gang jeg mistet (var da 8 uker men ble satt til ca 6+4, mistet en uke etter) så jeg er rimelig fornøyd:)

føler meg langt fra trygg, men alt er heldigvis bra akkuratt nå, og det er langt bedre en jeg ventet etter å ha hatt blødninger i halv annen uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse CaMeLiA har spire igjen<3. Denne gangen går det sikkert bra. Tror vi har ca lik historie jeg. Har mistet i 2 sa og en ma, Forrige ma ble også jeg satt en hel uke tilbake, noe jeg visste ikke stemte, så da sluttet hjerte å banke etter ca 1 uke.

Var på ul i går jeg da. Så også et bankende hjerte, men ble også satt tilbake litt til ca 6 +4, trodde jeg var ca 7+0. Vet når jeg hadde el, men legen mente alt var i orden. Min lille var ca 6,56 mm "stor". Hvor stort var ditt vidunder da?

Masse lykke til videre, dette skal gå bra for oss begge, selv om jeg ikke helt klarer å glede meg enda... stor klem

Skrevet

jøss, jeg trodde jeg skulle være 7+0 i dag, men ble satt tilbake til 6+2, så hvis alt går bra kan vi jo få omtrent samtidig vi da! når er terminen din satt til?

den var ca 6mm stor. men hun målte bare en gang og sa selv at det kunne være litt unøyaktig, så satser også på at alt er bra! hun sa også at noen av slimhinnene i livmoren min hadde lagt seg litt ned i livmorhalsen og at det kunne være grunnen til blødningene jeg har hatt. ellers mente hun alt var bare bra:)

lykke til deg også! klare heller ikke glede meg ennå, tror det er ganske naturlig etter å ha blitt skuffet flere ganger. men vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe på det beste:) tenker jeg skal på ny ul i uke 8/9, og hvis alt fremdeles er bra da, så klarer jeg kanskje å slappe litt mer av.

klem:)

Skrevet

Ja vi får nok bare smøre oss med tolmodighet ja, selv om det ikke er så lett he he. 6 mm og 6 + 2 ja, rart at jeg skulle være 6 + 4 da og bare en halv mm større.. hmm nå kommer de negative tankene igjen.. Men som din lege sa, så er det jo litt unøyaktig så tidlig. Vet du når du hadde el eller? vet ikke terminen min enda jeg., tørr ikke tenke så langt fram enda... Har du mange symptomer eller?

Skrevet

legen sa litt over 6 uker, 6+2 har jeg kommet fram til selv etter å ha googlet litt! varierer nok veldig på størrelse så tidlig tror jeg, og de kan ha målt feil også,en mm feilmåling tilsier noen dager liksom. så ikke tenk på det:). er ikke sikker på når jeg hadde el, men tror det var mellom 26-30 des en gang. er blitt gravid uten å få mensen tilbake etter forrige sa ser du, så har nok hatt ganske ustabil syklus.

jeg har nesten ingen symptomer, er bare fryktelig trøtt og har ømme pupper.men tror det er bra, for det er veldig likt slik jeg var da jeg var gravid med datteren min, og det gikk jo helt fint. de to andre gangene har jeg vært kvalm og hatt masse kviser, og har mistet, så jeg ser på lite symptomer som bra akkuratt nå! :)

en du da?

Skrevet

Ja sikkert litt forskjellig på målingene når det er så tidlig. Jeg er til tider litt kvalm,, mest om morgenen, men det varierer litt fra dag til dag- Ellers har jeg en del stikkinger i magen som også kan variere litt. I dag har jeg nesten ikke kjent noe til de heller. Ellers er jeg trøtt og har ømme pupper som også varierer. Men dette kan være bivirkninger fra Crinonen ( progesteron tilskudd) jeg bruker.

Håper virkelig dette går bra for oss begge, det fortjener vi,,

Hold meg oppdatert når du skal til ny ul da? Spennende å følge hverandre litt

Skrevet

ja skal gjøre det, og det samme må du:) hadde virkelig håpet at det gikk bra denne gangen her, det fortjener vi virkelig ja!!

Skrevet

Så heldig du er som har fått sett et bankende hjerte! :)

Man kan ikke annet gjøre enn å håpe at det går bra:)) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...