Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg er 11 uker i morgen, og idag våknet jeg opp med smerter i halebeinet og rett over rompa liksom. Har vært ganske slæk i det siste så kan ikke si jeg har gjordt noe som skulle fremkalle disse smertene.. Søstra mi har slitt med bekkenløsning i 2 svangerskap så det er vel typisk at jeg også skal bli rammet tenker jeg... Åssen begynte det hos dere ??
snartmammapåny Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Bekkenløsning kan være ulik fra person til person. Jeg begnte å kjenne smerter framme på skambeinet i uke 12. Fram til ca uke 30 ble det gradvis kjempe ille, men kjente det bare framme, i hofteleddsbøyeren. Aller verst var det å gå trapper, eller å skulle reise seg opp av sofaen og ut av sengen. synsykt vondt Gruer meg til eventuelle nye graviditeter pga dette. Mange sier det blir verre 2.gang... *grøss* Har kjent på bekkenløsningen helt frem til for et halvt år siden (begynte å trene igjen og da forsvant det, så det har vært deilig) Håper du slipper å bli veldig plaget selv om du kjenne på det alt nå. Gå tidlig til en fysio/manuellterapaut og få noen gode øvelser så du kan kanskje forebygge med litt trening. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå