Gå til innhold

Hjartelyd..kor ofte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dykk som har Baby Watcher eller andre duppedittar til å lytta til hjartelyden...kor ofte gjer de det? Eg har jo lyst til å sjekka kvar einaste dag, men så langt har eg berre lytta tre gonger (er i veke 13). Kan det vera at ultralydbølgene frå Baby Watcher kan forstyrra bebisen? I så fall bør ein vel ikkje gjera det for ofte heller. Nokon som har nokre meiningar kring dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk babywatcheren min i dag faktisk:) Og har lest litt på nettet, og der står det at leger og jordmødre ikke er farlig, men alt med måtehold. Regner med at det blir litt forstyrrende for babyen, så kanskje ikke holde på så lenge om gangen, og ikke hele dagen.

 

Er i 13 uke jeg også, hvor finner du hjertelyden? Jeg fant den (sto hvertfall 150 +/- på skjermen på babywatcheren) rett under navlen, synes det er litt rart. For jeg trodde at livmoren var nettopp kommet opp fra skambeinet når man ikke var kommet lengre i svangerskapet. Noen andre som har noen meninger om det?

Skrevet

Min babywatcher spilte hjertelyd selv når den greia ikke var på magen...Weird! Men da var den rundt en 70 så det må jo ha vært feil på maskinen der og da eller noe. Har funnet hjertelyden 3 ganger i magen. lå mellom 157-160. er 15+1 imorgen

Skrevet

Sist gong fann eg hjartelyden nede til venstre rett over skambeinet. 158 slag stod det på displayet. Eg anar ikkje kva som er vanleg...men viss ultralydbølgene vert sendt på skrå nedover i magen din frå navelen, så kan du sikkert plukka opp lyden sjølv om du ikkje held apparatet rett over der babyen ligg? Bølgene går jo langt inn...

 

Det er nok lurt å gjera dette med måte ja...kanskje eg skal lytta ein gong i veka eller noko. Berre fordi det er så utruleg deilig for meg å høyra at alt står bra til! :-) Eg har ikkje mage enda, så er godt å få ei bekrefting på at det ER noko inni der...

Skrevet

Eg vart så nysgjerrig at eg gjekk og prøvde no - og denne gongen fann eg hjarte lyden på andre sida av magen...2-3 cm over skambeinet...og det virkar som bebisen dansar litt rundt inni der. Det er så herleg å høyra hjartelyden! Sit berre og smiler for meg sjølv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...