✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 på finn.no. Høres det veldig ekkelt ut eller?? Syntes det var så dyrt for pumpe-settet på apoteket..
Guttemamma75 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Slettes ikke ekkelt.. Bare å koke den når du får den så er den jo steril!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Bare forsikre deg om at ALLE deler er med! Det skal heller ikke store sprekken til før den ikke klarer å lage vakum...
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 det er jo ikke ekkelt da;) for man steriliserer den jo. men om jeg kan dele min erfaring, må jeg gi deg et lite tips, og det er å investere i en elekrtisk pumpe. hadde håndpumpe sist, og det tok sin tid:) man tenker at det ikke er mange mnd man får brukt den, men amming er noe man bruker utrolig MYE tid på!! lykke til uansett hva du velger;)
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2009 Kan man vaske utstyret i oppvaskmaskin? Eller må man koke / sterilisere det?
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 det blir jo litt som med flasker det da. lurt å sterilisere i begynnelsen ihvertfall. men det er en kjedelig jobb, så da er det veldig greit for oss som har mulighet til å amme mest mulig, å slippe å koke vann og utstyr. jeg var veldig nøye de første 3-5 mnd, men så ble det maskinen ja;) selve tuten på flaskene kokte jeg litt lenger, for de var litt vanskeligere å gjøre rent.
baima Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 ville kokt det.. skal jo gjøre det med flaskene i starten uansett.. har ihvertfall eg fått beskjed om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå