Gå til innhold

Augustimammaer som bor i Oslo!


DGMNS1982

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg bor i Oslo og har termin 17 august :)

Min første, men min samboers andre. Så jeg har en stedatter på 8 år som vi har 50%.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg bor på Oppsal, siden dere hadde nevnt hvilket områder dere bor :)

Første gang jeg skriver her, så litt urutinert, tar med nickèt også denne gangen :)

Jeg er opprinnelig fra Vestfold, så alle mine venninner med barn holder til der, så veldig hyggelig å ha kontakt med andre i samme situasjon, her i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Bor på Rødtvet. Venter nr 2 sånn rundt den 10 Aug. Litt usikkert hvor langt det er kommet. Så jeg venter med glede til UL om noen uker:)

Men regner med at jeg blir augustimor i hvert fall... Flere med 2 tette?? Blir vel 17-18mnd mellom mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg heter Ann Mari, er 29 år og venter min første i slutten av august. Fått termin 26. august. Bor mellom Nydalen og Bjølsen i Oslo.

Har en Gordon Setter hund, og går mye på turer, og det skal vi fortsette med når babyen kommer. Veldig gøy om flere blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg bor på Sagene og har termin 06.august. Hadde vært veldig hyggelig å treffe andre å dele erfaringer og trilleturer med. Dette er vår første, så vi er veldig spent på tiden framover og den nye tilværelsen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi venter vårt første barn 9.august. Jeg er 28 år og bor på Sagene ;) Hadde vært superkoselig å blitt kjent med andre augustmammaer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...