Gå til innhold

noen andre som er sykemeld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

åå det er sjønt og jøre ting klart. jeg venter på at stellebordet skal komme nå.. så har jeg en plass og legge klærna derfor jeg har ventet me og vaske klena til prinsseca mi. men guuu så det klør.. har 8 uker igjen til termin og tenke dere egentligt 5 uker til permisjon.. hooo jeg gleder meg hehe hu litla har ålla i magen i dag.. fniiiis så joda har ledd litt av henne når jeg har hatt meg en pause i ryddinga. da beveger hele magen seg haha fikk filma det me tlf så det skal jeg ta vare på. ;) noen andre som er sykemelde? som kjeder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykemeldt, men kjeder meg ikke...til en viss grad:P Hehe...

Ligger av og til og prøver å filme magen når det olstrer inne der, men ikke fått no gode klipp ennå. Kanskje litt tidlig da jeg knapt har 12 uker igjen.

Er det din første? Merker jeg er litt utolmodig jeg da og skal ha det meste i hus og klart til den lille fortest mulig, selv om vi har noenlunde god tid igjen:D Gleder meeeeeeeeg!!! hihi

Skrevet

hehe nei det er ikke like lett og taime det der hehe.. ja det er mi første så er ganske spent gleder meg sont til og treffe henne.. nei jeg er eni med deg må ha alt klart før hun kommer stellebordet kommer om noen dager nå. og vongna skal bestilles nå snart.. kjøkkenet har vi pussa opp og greier alt for henne;) ååå syns det tar så lang tid det er nå jeg kjenner at det tar lang tid altså.. men tida som har godt.. hvor er den blitt av for det har godt kjempe fort syns jeg hehe.. men nå offf kommer tilog ta evigheter.. du da er det din første?

Skrevet

Jepp, min første også:) Tia har gått fort ja, driver å pusser opp stua vi nå, for den lille (aner ikke hva det blir). Kjøkkenet tar vi senere. Er morro også å få satt igang den runddansen. Vi har bare pratet i mange år om hva vi skal begynne å pusse på først, eller om vi skulle bygge nytt hus. Ble plutselig til å pusse opp, fikk litt dårlig tid, hehe. Venter også på å få stellebord i hus, slik at jeg kan få fylt den med stæsj, hihihi:D

Gleder meg masse til sommeren, har en fin tid i vente vi da:D

Ut å trille, og sitte ute å lese litt....

Hva gjør du om dagene nå da, for å få tia til å gå?

Skrevet

jeg har prøvd og trene.. men etter jeg var så dom og ville være me noen venner på squash.. ja squash uten og tenke meg om begynte bekkenet mitt og jøre frykteligt vont igjen.. jeg bord på en plass som ikke er så let og komme seg i fra. har ikke fott tatt lappen så det er noe jeg prøver og få una jort.. leser litt i teori boka rydder og ordner på ting hele veien.. vell får ikke jort så mye egentligt så jeg kjeder meg en del.. er inne hos mora mi men til og me det kan bli litt for mye. jeg er da 20 år og størst av alle ungene til min mor. hun har 6 hehe.. så til og me det kan bli litt mye når du er trøtt og sliten.. :( vet liksom ikke helt va jeg skal finne på.. du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...