Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg egentlig ellers også,men ikke såå mye da.

På onsdag var den verste dagen.Var i begravelse til min oldemor,og vi fikk kjøttsuppe etterpå.Hadde såå dårlig matlyst,jeg skjønner ikke dette.Ble mett av ei halv skål.Men presset i meg resten av skåla også,tenkte det så litt dumt ut å sette igjen ei halv skål!

Og ca 1 time etter var det kaker.Jeg følte jeg måtte nesten smake på kakene da.og tok meg 2 små stykker,den ene en gulrotkake var det bare et ørlite stykke jeg tok av.Angret bittert på de kakestykkene:(

Ble rett og slett overmett.Vi dro hjem en liten stund etterpå.Jeg var da UTSLITT (var så mye folk der også),slengte meg på sofaen og sloknet.og jeg var så dårlig etterpå,oppblåst og skikkelig KVALM.Og det gikk ikke over før DAGEN ETTER i 12.30 tiden ca.Da først ble jeg bedre i form!

Var oppblåst enda,men mye mindre kvalm! Heldigvis,det var helt GRUSOMT! Sambo måtte på morgenen følge datteren vår på 3 til barnehagen,jeg var så dårlig at det greide jeg ikke! Greide jo nesten ikke bevege meg,var fælt både å ligge,sitte og stå og ihvertfall gå!

Men i går kveld fikk jeg så vondt i øverste del av magen,det var rart altså,det var vondt å trykke rett under brystbeinet,det beinet som stikker litt sånn ut mellom puppene.Da kjente jeg et skikkelig trykk helt gjennom og inn mot ryggen.Og skikkelig smerter på et punkt i ryggen samtidig.Vondt å puste og..Greide nesten ikke prate..Skjønner ikke dette.

Jeg la meg på gulvet med føttene presset opp gjennom veggen.og prøvde meg på sit-ups for å se om ryggsmertene gikk bort.Men det var bare så vondt:(

Men så da sambo hjalp meg opp og fikk meg opp i en stol igjen prompet jeg skikkelig! Kan det da ha vært luftsmerter???

Før jeg la meg på gulvet tok jeg et glass nyco men det hjalp ikke.Ikke før jeg hadde fått prompet som jeg sa.Da gikk det over! Og siden har jeg ikke fått det igjen! Men jeg har likevel mye oppblåst mage,føler meg skikkelig gravid,kjenner det godt under buksa også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen her.. Men har det nesten hver dag, og det er som du sier GRUSOMT... Men har ingen gode råd, så tar gjerne imot råd jeg også:)

Er 10 uker jeg da..

Skrevet

jeg kjenner meg igjen jeg også! huff, det er helt forferdelig!! går rundt å føler meg helt full innvendig. jeg raper mye og jeg da:/ også klarer jeg ikke helt å få ut den luften som er i magen.. så jeg blir kjempeglad om jeg får prompet!! haha... jeg også har dette hver dag, har vært sånn i to uker nå.. og jeg er 8+5 på vei..

Skrevet

Hei.

Har samme problemet, er ikke noe særlig når magen står rett ut fordi man rett og slett har luft i magen.. ofte hvis jeg har spist endel, men er generelt mye luft.. ser jo nesten gravid ut allerede, er bare i min 6 uke.. Har hatt endel mageknip og stikkinger i tillegg.. skal til legen på tirsdag. Det blir greit å få endel bekreftelser der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...