to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 hvor? vi har vært inom tanken på ibiza. men andre som er bra? eller er det party og liv overalt omtrent?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2009 senden ha ha:) syden skal det stå så fatter ikke at det kunne bli så feil he he:)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 I mine yngre dager var det Kos og Ayia Napa som gjaldt.
Miss Foster Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Det er nok Ibiza som er den største/beste/mest voldsomme festivas øya ja.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Var på zakynthos to år på rad da jeg var 17 og 18 år. Det var fantastisk. Men det er 5 år siden, har hørt at det har vært endel problemer der i det siste så hadde sjekket med noen som hadde vært der mer nylig hvis jeg skulle ned igjen nå.
Blopp1 Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Playa del ingles på Gran Canaria,Puerto del carmen på Lanzarote,Playa del las americas på Tenerife....på disse plassene har du mulighet for å ta deg ei fest,for å si d sånn ;-)))))) !!!! Mallorca er også kjent som ei partyøy,men ikke dra til Alcudia,da d er tilrettelagt for barnefamilier der......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå