Gå til innhold

Oslo-treff for juli-mødre i februar?


Tasselabb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AdrenaLine; Du har kanskje rett i at menyen er litt sær, særlig hvis alle må velge det samme.. Men vi blir vel flere enn 12, gjør vi ikke? Kanskje vi må sette opp ei liste og se, og så bestille ut ifra det? Ble litt styrete dette, hadde det vært sommer kunne vi bare tatt en tur i parken;) Hva med at vi bestiller Donald nå, og evt avbestiller hvis vi blir flere enn 12 da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, julibarn igjen... Er nettopp det jeg ser for meg. At vi skal koordinere på forhånd hva vi skal spise alle sammen :S Og hva hvis noen da ikke kommer... Vi får heller ta litteraturhuset en gang vi ikke er så mange :)

 

Jeg bestiller Donald og så kan vi evt avbestille/endre hvis vi blir flere...

 

Lager egen tråd med påmelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hvilket tidspunkt er det snakk om? Jeg har ei jente på litt over 2 år fra før og en mann som jobber mye, så jeg har problemer med å komme før nesten kl. 19. Men ikke noe problem, kanskje jeg får til å treffe dere senere... (altså mer til våren)! Jeg var med i en BIM-gruppe med min datter og vi holder fremdeles kontakten. Det er bare så herlig med en sånn gruppe! Så jeg satser på at jeg får blitt med etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ina,

 

Det blir nok kl 17 som sist siden det passet så bra for alle. Mange som jobber i sentrum og så drar hjem etterpå. Håper du får mulighet til å henge deg på denne gangen eller andre...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...