Gå til innhold

Kan vi ikke ha en hatliste her i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det passer meg bra i dag.

Hat:

EKSER

Bortsett fra det skulle det vært en god dag. Gratulerer til meg selv som er ferdig med min siste praksis i dag. Men, dobbelt sukk og stønn. LEI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAT:

leilighet uten lagringsplass, hva jeg ikke skulle gitt for et kott

at vi skal ha begge ungene til å sovne selv, i egen seng, og begynner i kveld. Gruer meg:(

Skrevet

Dagens hat:

Lungebetennelse med konstant hoste og svetting

Penicillin-mage

Nix energi

Bare dritt på tv

Fint vær ( høyst unødvendig når jeg ikke kan benytte meg av det )

Tom for Lypsyl

Æsj, tilværelsen er bare rævva for tida.

Skrevet

HAT:

jævel`n ta folk som sladrer!! Kan ikke fordra det!! På jobben går det visst rykter om at jeg er delvis sykmeldt bare fordi jeg er gravid, skulle dratt dem med meg hjem hit i går da jeg lå som en dass på sofaen og holdt på å spy.. grrr

I tillegg fant jeg ut at jeg er fullstendig nedprioritert mtp ferie til sommeren, på grensen til diskriminering ass..... enda litt mer grrr.... haha

Skrevet

REGNINGER som tømmer kontoen til siste krone..... Og det re 21 dager igjen til lønn....

Jaja, enda en mnd på sparebluss =(

Skrevet

Hater godisens eksistens og min totale mangel på selvkontroll når det kommer til å spise den. ;o/

*eser ut as we speak*

Skrevet

Å få omgangssyke under en uke før en stor eksamen... Vil bli frisk nå!!!

Skrevet

Dagens hat:

At minsten er på vei hjem fra bhg med tre venner, og jeg ikke klarer å si nei!!!

Folk som sniker i køen og sier: "skal bare spørre om noe". Hvorfor står vi andre her da dumass!!!

Graviditetsbukser...må kjøpe noen og vil ikke.

Hundedritt - fortauet er fullt og det er alltid en som tråkker i det.

Ikke ost til pizzaen.

Skrevet

Må jeg få tilføye:homopater somtar i skuldrene og nakken... FY FARAO det gjør vondt i dag!

Skrevet

Hater:

Visse folk som juger en rett opp i trynet, når dem får sjansen til å være ærlige. Arrrrrrg!!!!

Skrevet

Influensa

Nedbemanning på jobb

Kaldt

Sutrete unger

Skrevet

Forkjølet barn

Leiligheter med for få rom og for lite tørkeplass for klær... Blir ikke kvitt skittentøyet i dag heller :(

Skrevet

Da jeg leste overskriften, tenkte jeg : "idag har jeg ingen hatliste..:0)"

..............

... men, så leste jeg svarene her, og fant ut at jeg kunne jo skrive en hatliste eller to jeg og...:((

Men, likevel...

Jeg velger, i dag å si: Ingen hatliste herfra nå, livet er igrunn ganske deilig! :0)

(selv om det er flere ting som passer i min liste, men:

- orker ikke...

- gidder ikke...

- passer mække

- raker ække..

- vikke hakke'

- måkke skakke...

- fåkke bøkkke

- takke tøkke..

osv...:0))

:0)

Skrevet

Dagens hat:

- Å være trøtt og sliten og ha vondt:-(

- Den hersens reaksjonen på antibiotika, magen tåler det ikke:-(

VIL VÆRE FRISK OG RASK, SLIK AT JEG KAN GÅ Å TRENE! Og deretter spise fredags godt med goood samvittighet:-D

Skrevet

DAgens hat< det er helg igjen>* Like nedtur hver eneste helg.

At jeg ikke har jobb om dagen så jeg også kan glede meg til helgene!

Skrevet

Du får prøve å tenke positivt. Fordelen er at det er mer tid med barna, sant. Og kanskje din kjæreste?

Jeg har enda tilgode å høre om noen som går arb.ledig hele livet. Du skal se det ordner seg. Jeg tror man kommer langt med en løsningsorientert tankegang, selv om det er andre ting i livet som suger balle så finnes det alltid noe godt også. Nesten alltid i hvert fall.

Lag noe god mat som minner deg om helgene, gå deilige turer, sene lange forkoster, se film, drikke vin, lese en bok du lenge har hatt lyst til å lese. Finne lykke i små øyeblikk, uten å virke overfladisk nå.

Jeg kan jo begynne med, ha en god helg:-)

Skrevet

HAT: dårlig samvittighet fordi jeg skal ut i helgen. Den samvittigheten kunne tatt ferie en stund nå...

Skrevet

Tomme løfter

Tett nese

Alt for liten leilighet

Alt for mange kilo

Tomme løfter

Ikke kunne spise gigantiske godteposer fra Mix

Tomme løfter

TOMME LØFTER

Skrevet

Hun kjerringa som kjørte i 40 hele veien fra barnehagen til jobben! Makan! Kom for sent på jobb gjorde jeg og, og jeg som var tidlig ute. Og det er INGEN mulighet til å få kjørt forbi i det hele tatt! Skikkelig god start på dagen.

Skrevet

hmm.....

det at leiligheten kunne trengt en hushjelp,men vi er to studenter med to barn så har råd til..hmm..ikke hushjelp!!!!!!!!!!

klarer ikke

orker ikke

gidder ikke

neeeeeeeeeeeiiii

Skrevet

HAT:

at samboern fortsatt blir bort i 2 måneder:(

at jeg ikke går ned i vekt, å d er bare litt over 3 mnd til bryllupet:(

at jeg ikke får fast jobb

Skrevet

- Vinter

- Regninger

- At tiden går så sakte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...