Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Bare lurer... Er seks dager på ovetid i dag, er førstegangsfødene.
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hei, jeg er førstegangsfødende og er 13 dager på overtid idag. Har vært på sykehuset og blitt strippet og fått akkupunktur idag. Så nå sitter jeg her med masse kynnere og bare venter på at riene skal starte.. Blir satt igang i morgen om det ikke skjer noe i løpet av natten. Anbefaler deg å bli strippet. Det kan virkelig få fart på sakene..
Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Ble strippet av jordmor på mandag (var da tre dager på overtid), men det hadde absolutt ingen effekt her i gården. Jordmora snakket med sykehuset i går og de skulle ringe meg i begynnelsen av neste uke om det ikke har skjedd noe i løpet av helgen...
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 jeg er 6 dager på overtid..skal på overtidskontroll til onsdag..håper på å bli strippet da:-)
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 6 dager på overtid i dag jeg og. Ble strippet i går, men resulterte bare i flere kynnere og ingen skikkelige rier. Tilbake for mer stripping på mandag om jeg ikke har født.
Giinaღ Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Jepp, er 8 dager over termin. Ble strippet tirsdag. Onsdag gikk slimproppen og i går vannet. Har vært på kontroll i går og i dag, og nå sitter jeg med rier med 10 min. mellomrom. Fy F så vondt!!!!
Sussi82 Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Jeg er 4 dager over termin, men har ikke fått noe tilbud om å bli strippet. Har hatt to modningsakupunkturer, og har mye kynnere og ubehag i magen, men ikke noe som er regelmessig. Må man be om å bli strippet? Tror ikke jordmor gjør det her. Skal til henne neste onsdag, og da skal hun bestille overtidskontroll for meg. (Om det ikke har skjedd noe innen da..) Hvis jeg må bli satt i gang skjer nok ikke det før etter det har gått 14 dager, kanskje mer. Er så driiiiiiiiiiitlei at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg....
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 3 dager på overtid og har problemer med å holde ut..... Mye vondt og sliten..
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Da har jeg hatt en natt med god søvn og våknet med kynnere, ingen rier som har meldt seg. Blir satt igang kl10 på sykehuset idag.. 14 dager på overtid da gitt.. Og jeg som har ventet på fødsel siden en uke før termin.. Lykke til alle sammen!!
Motoko Skrevet 31. januar 2009 #10 Skrevet 31. januar 2009 Melder meg inn her jeg.. Er 4 dager på overtid nå, og er andregangs. Gikk 10 dager sist, så jeg håper virkelig ikke det blir så lenge denne gangen. Bestille overtidskontroll til uka og få litt starthjelp om det ikke skjer noe snart vel... sist gang skulle jeg "strippes" den 10. dagen, men da kom jentungen heldigvis av seg selv den dagen.
Gulljente+gullgutt Skrevet 31. januar 2009 #11 Skrevet 31. januar 2009 Lei? JA!!! Er førstegangs, og 7 dager over termin. Har ingen symptomer på noe, annet enn kynnere som jeg har hatt leeenge. Hatt 3 modningsakupunkturer siden lørdag 24, og ble strippet mandag 26. Hadde da 1-2 cm åpning. Slimproppen gikk etterpå. Men ingen rier eller vondter på noen måte. Tålmodigheten er snart borte hos både meg og barnefar. Har en venninne som hadde termin 25.1, og hun fikk i går kveld så nå er jeg enda mer utålmodig!! Tvi tvi alle sammen, håper noe skjer snart. Har tid for overtidskontroll torsdag 5.2.
Lykkelig-nr1 Skrevet 31. januar 2009 #12 Skrevet 31. januar 2009 Jepp! 9 dager over i dag, skal til legen mandag, og antar jeg blir satt igang i løpet av uka dersom det ikke skjer noe snart ... jeg er lei og sliten, og ikke minst utålmodig etter å treffe lillemor!! Lykke til jenter, dere er tapre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå