Gå til innhold

Bittelitt rosa utflod.. Farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt bittelitt rosa utflod de siste dagene. Kan det være noe? Føler samtidig at jeg kjenner alle bevegelsene til babyen mye bedre. Er 32+ på vei...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg snakket m jordmor i stad og hun lurte på om jeg hadde litt blødning,eller rosa utflod..for det kommer når modningen er igang

Skrevet

Jeg har også hatt bittebittelitt rødt på dopapiret de siste dagene - bare noen ganger da. Sitter liksom og venter på rier, men det skjer så klart ikke. Enda to uker til termin, og jeg regner ikke med at noe skjer enda. Men jeg skulle så ønske!!! Er såååå klar nå!!! Auauau! Må tisse hele tiden, og det presser overalt! Føler at jeg klager veldig mye, men jeg har vel all grunn til det, eller?

Skrevet

hehe.. ja det har du lov til.. jeg syter meg 24/7 syns jeg.. hehe jeg også føler jeg må tisse, litt urinveisinfeksjon følelse. trur det er normalt.

Skrevet

Men det er jo 7 uker til termin for meg. Kan det da være modning? Er det noe annet det kan være?

 

Og takk for svar dere, og jeg er jo ikke sååå utålmodig enda:)

 

 

Skrevet

Dytter igjen.. Lenge å vente til helsestsjon åpner i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...