superklar Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har hatt bittelitt rosa utflod de siste dagene. Kan det være noe? Føler samtidig at jeg kjenner alle bevegelsene til babyen mye bedre. Er 32+ på vei...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 jeg snakket m jordmor i stad og hun lurte på om jeg hadde litt blødning,eller rosa utflod..for det kommer når modningen er igang
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har også hatt bittebittelitt rødt på dopapiret de siste dagene - bare noen ganger da. Sitter liksom og venter på rier, men det skjer så klart ikke. Enda to uker til termin, og jeg regner ikke med at noe skjer enda. Men jeg skulle så ønske!!! Er såååå klar nå!!! Auauau! Må tisse hele tiden, og det presser overalt! Føler at jeg klager veldig mye, men jeg har vel all grunn til det, eller?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 hehe.. ja det har du lov til.. jeg syter meg 24/7 syns jeg.. hehe jeg også føler jeg må tisse, litt urinveisinfeksjon følelse. trur det er normalt.
superklar Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2009 Men det er jo 7 uker til termin for meg. Kan det da være modning? Er det noe annet det kan være? Og takk for svar dere, og jeg er jo ikke sååå utålmodig enda:)
superklar Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2009 Dytter igjen.. Lenge å vente til helsestsjon åpner i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå