mitt 3 barn Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Hei! Lurer på om det er andre enn meg som har hatt brystbetennelse i svangerskapet? Jeg var veldig plaget med dette i forrige svangersskap, da jeg hadde store plager flere ganger i uken med verkende brystbetennelse og "tette melkeganger". Etter en penicillinkur, som resulterte i kolikk i 3 mnd hos småen, løste jeg det selv med massasje i dusjen. Men mye vondt fulgte med..! Trodde ikke det var sant da jeg for noen dager siden fikk vondt i et bryst (samme som tidligere...) og så røde streker tilsvarende tette melkeganger tidligere.... Etter noen timer kom det "veske" ut av brystet, dvs jeg mener det var "betennelses-verk/puss" som kom ut, siden det var en hard og smertefull klump rett bak brystvorten. Masserte brystet og klemte ut enda mer puss, og fortsatte flere ganger daglig å massere i dusjen. Etter et par dager avtok og forsvant det igjen. Noen som har opplevd/ hørt om lignende?
mitt 3 barn Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg var veldig plaget med dette da jeg AMMET mitt forrige barn. Har aldri før hørt om lignende i et svangerskap, bare under ammeperioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå