Gå til innhold

Hva hadde dere valgt? (jobb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste dag med fødselsperm i dag. Har lenge ønsket med ny jobb og fikk jobb i et firma som selger førstehjelpsutstyr. De er i startfasen, men virker lovende. Problemet mitt er at de kun tilbyr provisjon i begynnelsen. Om jeg selger bra, vil jeg tjene veldig godt, hvis ikke - ingenting. Dette er skummelt...

Likevell har de tilbudt meg et instruktørkurs i førstehjelp som gjør at jeg blir utdannet instruktør og kan holde kurs selv. Dette er spennende og jeg tror det kan bli en spennende og givende jobb på flere plan for meg.

Jeg har mulighet til å fortsette i min gamle jobb ved siden av for å sikre noe inntekt i begynnelsen. Eller bare gå helt og fullt tilbake til min gamle jobb og bli der.

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater å jobbe som selger, så jeg hadde aldri tatt den jobben i det hele tatt :) Men det er nok fordi jeg ikke kan selge heroin til en narkoman engang!

Skrevet

Jeg er heller ikke selgertypen, så jeg hadde gått tilbake til gamle jobben.

Liker du salg? I så fall høres det ut som en god mulighet. Spesielt hvis du ikke liker gamlejobben. Hvis du derimot trives i gamlejobben, hadde jeg fortsatt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...