Gå til innhold

Spørsmål angående akupunktu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har prøvd/prøver det... Hvor mye ca koster det og hvor ofte går dere?

Har veldig lyst til å prøve det... men er i sparemodus pga at vi skal søke om prøverør om 3-4 måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Hatt en MA og en SA det siste halvåret og føler at kroppen bare "henger". Energi og humør er ikke lenger hva det har vært, og jeg ØNSKER utrolig å bli gravid, men tankene kretser rundt det som har skjedd...og er redd det skal skje igjen. Spurte derfor noen på forumet om erfaringene ved akupunktur, og fikk masse positive svar. Jeg var hos min første akupunkturtime i går. 1t kostet 650. Skal tilbake neste uke, da koster det 350 for de neste timene som kommer. Føler allerede at motet er bedre, og har på første natt på lenge sovet utrolig godt!

Ønsker deg masse lykke til med prøverør. Og jeg anbefaler deg å ta noen timer for å gjøre kroppen klar for å ta imot det som skal skje. Deter utrolig hvor mye underbevisstheten vår jobber som også kan føre til spenninger og "stopper" i kroppens systemer.

:) Ønsker dere masse masse lykke til!!

Skrevet

Heisann,

Jeg har akkurat begynt med akupunktur. Jeg har bare rukket å ta en time enda, og jeg glemte å spørre om hvor ofte man skal gå.. Jeg skal dit om en uke igjen. Jeg var inne og fikk nåler i over en time, og jeg betalte bare 250 kr. Du burde undersøke litt rundt før du bestiller time, for det kan være store forskjeller i prisen. Det finnes visst forskjellige typer akupunktur, men jeg tar den som heter klassisk kinesisk. Lykke til, håper dere får det til uten prøverør;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...