Gå til innhold

Hvor kraftige bli egentlig sparka? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 24, 25 på mandag :) Begynner å kjenne utrolig mye liv. I natt fikk jeg faktisk ikke sove noe.. Første natta han har sparket så mange timer, støtt og stadig. Å ganske kraftig. Hvis jeg sitter me noen på bussen å det skjer, lurer jeg på om di faktisk kan merke det..!!

Å en ting til: Er det skadelig for fosterert hvis jeg ligger på magen? Snur meg rundt avogtil, men når jeg snur meg på rygg igjen, kjenner jeg av formen på magen min gjerne har forandret seg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at på dagen når du er i bevegelse, så vugger du barnet i søvn. Så når du faller til ro på kvelden er det naturlig for dem og våkne til liv ;)

Det at magen endrer form er ikke farlig. Det er barnet som flytter på seg der inne, enten selv eller ved din «hjelp», og når det har blitt så stort viser det bedre.

Skrevet

Ok, var ganske kjekt då, men ikke like kjekt hele natten.. E suuuper trøtt idag. Gleder meg til jobb er feridg kl16... Blir vel vant med det etter hvert, sånn at jeg sovner uansett

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

På slutten var det helt sjukt i forrige svangerskap ihvertfall. Rundt uke 35-36 så man hele magen bevege seg, og gjerne en fot eller arm stikke ut. Det skjedde også at hun sparka meg så hardt i ribbeina at jeg holdt på å svime av. Flere som har brukket ribbein fordi babyen sparker så hardt, hehe=)

Sparkene er ganske harde her nå også (22+3) men det blir nok mye hardere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...