lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Eplejuice blandet med farris er kjempebra når en har diare og blåbærsaft. Ellers unngå stekt mat og melkeprodukter.. God bedring
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Takk, har gitt han potetesmel utblanda i vann for 2 timer siden..skal visst være bra;-)
lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Ja har hørt noe om det også Du sa ikke hvor gammel han var da men du må nesten bare prøve deg frem..
lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Ok da kan du trygt prøve eplejuice og farris.. saltet i farrisen binder vesken i kroppen så de ikke blir så fort uttørket. Siden farrisen inneholder salt så bør vel den ikke gies til barn som er under 1.5 år tenker jeg.. og barn på 2 bør vel ikke drikke den til vanlig men i hans tilfelle så ville jeg ha prøvd.. dette er det beste tipset mitt, har hatt myyye diare her opp gjennom årene og unngå stekt mat og melkeprodukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå