lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjør. Så nå blåser jeg det ut her i steden for.. Føler jeg har hatt syke barn i snart 10 år nå. Astma, allergi, eksem, fruktosemalabsobsjon, mageverk, diare.. osv osv nå skal jeg på legevakten igjen om et par timer.. akkurat vært innlagt på sykehuset for en uke siden *sukk* skal i tillegg prøve å studere da men hvor i all verden skal man ta all tiden fra??? Får så utrolig vondt når jeg ser jentene mine er dårlig... Nei idag skal jeg atter en gang slå i bordet. Nå har vi hatt magevondt i snart 2 mnd med jenta på 5 år, kan nesten ikke spise noenting før hun springer på do. Bæsjer 4-6 ganger daglig så hun er litt sår kan man si.. prøvde å kutte melk, det hjalp i begynnelsen men nå virker det som hun reagerer på alt.. Foreldre blir slitne, men jeg føler jeg blir mest sliten av å se at hun har det så vondt. Føler meg så utrolig hjelpesløs..
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Men du strever vel ikke alene med dette. Har du feks tatt kontakt med ernæringsfysiolog eller astma og allergiforeningen?
lÅktiHaUDe Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Neida vi gjør ikke det sånn sett. Var med lege nå og da skal vi ta en del avføringsprøver i helga samt hun skal tilbake på onsdag og ta noen flere prøver bl.a cøliaki prøver. Om dette ikke viser noe så blir vi henvist til barnelege. Går fast til barelege hver 3-4 mnd men dette begynte selvfølgelig rett etter vi var der sist, så da skal vi ikke tilbake før ca feb./mars. Har vært i kontakt med astma og allergiforeningen og de ba meg om å spørre barnelegen om å bli henvist til voksentoppen igjen og det ser ut til at han har tenkt å gjøre det uten at vi spurte. Så ting skjer men det går så utrolig sent synes jeg. Men uansett om man får oppfølging så er man alene i hverdagen og alle utfordringer som følger der. Er trist å se barnet ikke orke alt som alle andre orker, ikke får spise det de andre får spise og blir trist og lei seg. Skal søke på plass til Gran Canari til høsten, og da får hun treffe flere med samme diagnose om hun får plass. Ble et skikkelig klage brev dette her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå