fult hus:) Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg var på priv ultralyd på onsdag.. Da jeg ringte å bestilte timen spurte jeg hvor langt jeg burde være på vei før vi kunne se på kjønnet å vi ble enig om å sette timen til da jeg tippet uke 16. da jeg kom dit nekta hun som tok ultralyden at noen dær kunne sakt dette for kjønnet kunne vi ikke se nå.. jeg fikk iværtfall se en spire som sprela fint i magen=)) men den ordinære ultralyden er jo uke 17-18? da kan man jo se kjønnet om barnet ligger rett til.. er det virkelig så mye forskjell på 1-2 uker at man ikke kan se kjønnet uke 16, men uke 17-18? er jo ikke så blånøye hva d blir, men ble bare å tenke litt på dette..
Megselv Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg fikk se kjønnet i uke 16 forrige gang jeg var gravid (på Ullevål), men jeg husker de sa det nok ville være tydligere hvis jeg ikke var kommet så tidlig. Så de skulle sjekke på nytt på UL i uke 19... Hun kunne med andre ord ikke si noe helt sikkert så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå