Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg skulle handle kaffe og kjørte rett bort til den lille, søte nærbutikken som ligger 3 min kjøretur fra meg. Dette er en bittebitte liten butikk, hvor parkeringsplassen er RETT utenfor. Siden jeg bare skulle ha kaffe visste jeg at det vill ta meg 1-2 min å gå rett inn å ut (hadde det vært kø hadde jeg gått ut til køen ikke var der) og bilen står ca 5-10 meter fra meg. Så jeg valgte å la mini sitte i bilen (bildøren min på hans side ble ødelagt her om dagen, forbanna sentrallås!!) så jeg må klatre over de 2 andre barnesetene for å få han inn/ut av bilen. Jeg grabber med meg kaffen og skal betale, i det jeg ser ut og ser en fæl og hissig narkis stå rett utenfor døren på butikken. (jeg er ikke redd narkomaner generelt, men han her har en forhistorie med vold og blant annet drept sin egen far for ørten år siden) Hjertet mitt STOPPET! Hva om han hadde stjelt bilen med mini inni?! MYE som kan skje på 1 min, siden jeg ikke hadde sett han utenfor når jeg gikk inn i butikken. Aner ikke hvor han dukket opp fra! Skal love dere at jeg forsvant ut av butikken med engang og hoppet inn i bilen. Aldri skal jeg gjøre det igjen! Jeg forlater aldri mine barn i bilen, men pga den dritt låsen på bilen så gjorde jeg det i dag pga den lille butikken og avstanden mellom meg og bilen. (ja bilen var av, er livredd for bilbrann... hehe) Så jeg lærte, den ene gangen. :// Føler hjertet mitt begynner å slå normalt igjen nå, hehe
Gemini77 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Fint for deg at du har funnet ut hva du føler deg komfertabel med å gjøre..
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Hehe, ja det hadde jo gått fint og det gikk jo bra! om det ikke hadde vært for at hjertet mitt stoppet når jeg så han stresset og vill i blikket løpende frem og tilbake utenfor døren der )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå