Gå til innhold

Jo flere barn, jo mere sex....... ;0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jfr overskriften på forsiden nå.

Interessant, egentlig, men sikkert sant. For vår del tror jeg nok vi er mere avslappet i forhold til "hverdagsstress" nå med 4 unger, enn da vi hadde ett og to... Og dermed har vi sikkert mere overskudd til en runde i halmen;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vi har 2 barn og mannen vil ikke ha flere... Men takket være DIB så har jeg fått et fantastisk godt argument for å få et barn til :)

Skrevet

Ja, det har du nok rett i!! :0)

Et argument som ALDRI slår feil hos menn! :P

Skrevet

Hehe...dette stemmer nok ikke på oss. Vi har bare 3 stykker, men de sover jo på skift - så når skal vi få tid, liksom?? Hehe.

Skrevet

Stemmer nok bra dette. ;-)

Men tror vel egentlig at de fleste mangebarnsforeldre er mer avslappede i utgangspunktet og at det er grunnen til at de faktisk velger å få mange barn.

Skrevet

Ja, da må vi som har 1 si opp jobben tror jeg:-0

Skrevet

Vi er litt der vi også...Minst sex året etter vi fikk førstemann. Vi var bare sååå opptatt:)

Skrevet

Ellers er det vel kanskje slik at de som har mye sex får mange barn;)? "Altså jo mere sex, desto flere barn"

Skrevet

Ja, for sex kan man selvfølgelig ikke ha uten at det blir barn av det... *ler*

Skrevet

Nei, selvsagt er det nok det høye antall barn som virker som rene afrodisiakum på flertallet. ELLER er det slik at de som puler mye blir mest gravid også ?

(Klart det er jo en sammenheng med at fødselstallet i Danmark øker parallelt med at besetningen med storker øker.)

*ler ikke*

Skrevet

Har nå for min del kun blitt gravid de gangene vi har ønsket å bli det, selv om vi hele veien har hatt og fortsatt har, mye sex... ;-)

Og tviler vel ellers sterkt på at de som kun har vært gravide 1 gang bare har 1/9 så mye sex som det vi har... *ler*

Skrevet

Nei så sort-hvit er det nok ikke *trekker på smilebåndet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...