Gå til innhold

Dere som er kjent i Haugesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mini på 8 mndr skal bli med samboeren min til Haugesund i en uke,han skal nesten bare jobbe,så jeg og mini blir en del alene. Hva er det og få med seg i Haugesund? Er det noen barnebutikker? Verd og få med seg? Vil ikke sitte inne på hotell rommet og kjede meg dagen lang:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Haugesund en god del. Hvis du har bil kan du jo kjøre til Amanda senteret. Det er et kjøpesenter med de fleste fasiliteter;-)

Skrevet

Heisann!

MeMini i Haraldsgaten er absolutt verdt og få med seg! Klær fra kristine vikse, dkny, flotte sko og nydelig tilbehør til de små.

På Deco senteret, som ligger rett ved amanda senteret, er det også en koselig barnebutik med klær og interiør.

Er det fint vær, så triller du rundt i byen og tar lunsj ute på kaien:)

Amanda senteret har jo det meste, men typiske kjede butikker.

God tur:)

Skrevet

Glemte jo pg si at hele hovedgaten i byen,haraldsgaten har mange kjekke butikker for alle aldre. polarn og pyret, bånsull, noah noah osv:)

Skrevet

hehe.. er ikke så mye å se akkurat, men viss du vil på barnebutikker så har de en som heter MiniMe i gågata. Regner med du ikke kommer deg så langt siden dere bare er der for en uke. Ellers er det de vanlige barneklær-butikkene i gågata som Polarno Pyret, Reflex barneklær osv. Det ligger også et kjøpesenter i sentrum som heter Markedet med de vanlige butikkene som HM, Only, Bikbok, cubus, b-young osv. Senteret ligger i paralell-gata til Haraldsgaten (gågata), et hakk lenger opp liksom.

Ellers er det kino hvor de hver onsdag klokken 12.00 har babybio. Det henger plakat i vinduet på kinoen om hvilke filmer de viser. Ellers kan du se på edda-kino.no Der står det i den liten gul rute til venste på siden hvilken fim de viser på babybio den aktuelle onsdagen.

Ellers er det kafeer og restauranter nede på kaia som er fine og sitte både dagtid og kveldstid. mange av barene har gode lunch menyer på dagtid:o)

kos deg i haugesund:o)

Skrevet

kinoen ligger også i sentrum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...