babymi:) Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 blir jo noen datoer å forholde seg til.. sin egen menstermin, tidlig ultralyd og ordinær ultralyd... hvem har vært den nærmeste for dere??
elikatt -mamma til 4- Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Mens-terminen har stemt to av tre ganger hos meg. :-)
83nina Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Jeg fikk dagen før ul termin, men vi skal vel ikke henge oss for mye opp i de datoene (selv om det er veldig lett)... Alt fra to uker før til to uker etter og alt i mellom regnes som normalt;)
Spireline Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 menstermin har stemt veldig godt for meg begge ganger.. UL-termin har vært ute på vidda et sted.. tror det blir det samme nå også.. Ul-termin er 15 dager fra min egen.. Jeg heier på meg selv =)
Bananen Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 mensterm 24 mars og ulterm 25 mars.. førstegangs da, men ikke store mellomrommet å gå på nei;) hihi
Herkules Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Vel har født to ganger og begge gangene har ulterminen og mensterminen min vært lik. Første kom likevel 4 uker før og siste kom 2 uker etter. Barnas størrelse bar preg av å ha kommet hhv. 4 uker tidlig og 2 uker sent.(i forhold til hverandre og gj. snitt størrelser. ) Så hva som "stemmer " vil ikke alltid være så relevant i etterkant heller.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har født to og tre dager før ordinær UL termin. Stoler på den terminen denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå