Gå til innhold

Hvilke følelser vekker gravide mager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er lenge siden jeg gikk gravid får jeg ikke like intense følelser som før, men jeg blir interessert. Er ikke likegyldig til det enda.

Minstemann har kommet fram til at da jeg var høygravid så var magen min større enn pappaen sin, hehe... det har han heldigvis rett i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekker ikke de store følelsene, bortsett fra "glad det ikke er meg" følelsen. ;o)

Skrevet

Er temmelig ferdig med å gå gravid jeg også, hadde holdt ut å være gravid kanskje to timer i året eller noe sånt, hehe... Begynner nesten å få et sentimentalt forhold til det fordi det er så lenge siden og jeg vet at jeg ikke blir gravid igjen.

Skrevet

"takk og pris for at det ikke er meg-følelsen"! Helt klart! Men så fødte jeg for 7 mnd siden og da :-P

Var på besøk til et par som fikk sin lille for 1 mnd siden...jeg fikk den samme følelsen da!

Det skal bli lenge til neste gang, for å si det slik! :-S

Skrevet

Når jeg tenker på den følelsen hvordan det er å kjenne liv inni magen og akkurat bare det koset så kjenner jo jeg ett lite sug på at jeg aldri skal få oppleve det igjen.

MEN når det er sagt så er jeg kjempeglad for at jeg ikke skal oppleve det igjen. Alt slitet, kavet, KVALMEN, oppkast, lite overskudd, dårlig søvn, ett grusomt bekken, låsninger i ryggen, lite bevegelighet. Ja lista er lang som ett vondt år.

Så til spørsmålet ditt, når jeg ser en gravid mage tenker jeg først at jeg syntes dener nydelig, elsker gravide mager. Så blir jeg veldig glad for at det ikke er meg, og kjenner jeg er ferdig med den fasen i livet,og det er herlig å kjenne at jeg er ferdig!!

Skrevet

Jeg nyter at det ikke er meg.

3 barn paa 3,5 aar er nok for meg og minste er ikke fullt 6 mnd enda .

Skrevet

Har til for 2 år siden fått ordentlig sug i magen og sånn når jeg så en gravid mage, nå er det bare greit, og fin mage. Vi bestemte oss da for at vi hadde fått siste.

Skrevet

Gravide mager syns jeg er kjempekoselig, men jeg er veldig gla det ikke er meg.

Det som vekker følelser hos meg er nyfødte babyer. Syns de er så vakre.... Og jeg må si det er litt vemodig at jeg ikke skal ha flere slike i armene mine....Som er mine da....

Men jeg koser meg med de barna jeg har og minstegull er jo bare 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...