ApriIbaby Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Skal besøke ei venninde der i kveld, men er litt bekymrte for parkering. Gateparkering der kan en vel bare glemme en fredag kveld?
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Måtte lese overskriften TRE ganger før jeg skjønte at du ikke spurte om GEITEparkering. Og jeg om har brillene på og all ting... Gateparkeringen på Majorstua vet jeg ingenting om. hadde du derimot lurt på geiteparkering, så kunne du fått et tips eller to... ;-)
It's all about me Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Det eret lite parkeringshus ca midt i Bogstadveien. Lite og dyrt, men en mulighet.
Molly Ringwald Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Det er et parkeringshus ikke langt fra Frognerparken, rett over kinoen.
It's all about me Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Ja der også ja, det hadde jeg glemt. Heter det ikke Colloseum senter...?
cammiss Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 også kalt Coloseum Park... kanskje - stort parkeringshus- rett ved siden av Colloseum kino. da er du rett i nærheten. trygt og godt parkert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå