Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere inn til hele familien og setter det fram på stuebordet så alle kan forsyne seg ubegrenset eller har dere regler på det? Hvordan er reglene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene har hvert sitt lørdagsgodteri, hver sin pose med selvplukket smågodt. Så har vi potetgull og brus på bordet til alle. Jeg og gubben pleier ikke å spise godis før etter at ungene er i seng. Reglene er ingen godis etter kl 19 på lille snupp, eldste må også pakke det bort da, men får lov å finne det fram igjen når lille snupp har lagt seg. :o)

Skrevet

Hvor mye kjøper de godteri for?

Skrevet

Tja nå er det ingen lørdagsgodis på oss voksne fordi jeg slanker meg hehe og da får mannen ikke noe heller.. neida han synes faktisk det er helt ok å kutte ut. Vi kan sette frem noen saltstenger så har de kanskje et par ting hver, klubbe eller drops eller noe. Skjelden jentene spiser opp. Så det er lite godteri her.. men is derimot, det kan de spise i bøttevis om de får lov :) De har faktisk igjen en del julesnop (fikk sånne julestrømper i noen pakker) så de får lete frem de enda, føler det aldri blir tomt hehe

Skrevet

11 åringen får ca. 25 kroner å kjøpe for, noen ganger mindre noen ganger mer. 3,5 åringen får ikke så mye, vet ikke helt beløpet.....

Skrevet

Når vi kjøper godteri blond så er det veldig forskjellig hva det koster.. en pokemon ball koster jo 30 kr. Så har du de sprayene som koster 20 kr, så det blir gjerne dyrt om de ikke får mye.. Har ei som ikke tåler melk så da blir det gjerne litt slike ting.. Men vi kan kjøpe en sånn boks med smågodt til 50 kr men da er det til oss alle 4 så får de 1 ting utenom den boksen..

Skrevet

Kjenner igjen den: her i huset kan godteri og chips gå ut på best-før datoen til og med...

Skrevet

Hehe ja ikke sant blond.. har kastet noen kilo med snop gjennom tidene.. Til og med nugatti kan gå ut på dato. Har det alltid i hus for det er så sjelden de spør at når de først får lyst på det så smører jeg det på med et smil :) MEN det skal sies at de kan også en sjelden gang få et kick.. spesielt hun minste.. men hun eldste spiser egentlig nesten ikke snop overhodet.. har alltid lurt på om det er fordi hun ikke fikk smake før hun var snart 2 år.. hmm

Skrevet

Er litt forskjellig om eldste får penger selv eller jeg kjøper noe felles som ungene får.

Om han får kjøpe noe selv får han ca 15 kr å kjøpe for.

Lillemor liker stort sett bare sjokolade, og hun er fornøyd med det hun får, sist lørdag fikk hun et kinderegg og en smarties rør, var enda igjen av kinderegget når hun sa seg ferdig.

Skrevet

Kjøper stort sett inn felles og sette på bordet. Så idag er det potetskruer og potetringer.

Skrevet

Her gjør vi begge deler...noenganger felles, og noenganger hver for oss...:)

Her handler vi lørdagsgodt for ca 100kr, til alle sammen (4-6 pers)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...