sneipen <3 snuppa Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 vis meg gjerne bilder;) skal på flyttefot snart i ett stort og fint hus, og trenger inspirasjon:) får ganske stor stue (husker ikke kvadrat...). Vi skal nå kjøpe: vinkel-sofa,bord, 2 stresslesser + et lite bord, spisebord (stue), framskap eller vitrineskap Er så usikker på hva, og hvilken stil, vi skal velge,er så mye fint:)
Libido- Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 www.trekloverfamilien.blogspot.com Vi har ikke noen spess stor stue. Men jeg elsker fargene =)
Himmel og hav Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Vi har denne sofaen: http://www.mobelringen.no/at-team/kolleksjon/produkter/stue/salonger-stoff/hjellegjerde-mantovani-1-19352/nb Finner ikke bilder av spisestua vår, men den heter Enigma, og er rålekker. Slikt skap og tv-benk http://www.bohus.no/default.asp?page=137&product=4422&p4422_v=1 http://www.bohus.no/default.asp?page=83&product=936&p936_v=1
sneipen <3 snuppa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2009 åj! det var flott:)) ble veeeeldig inspirert;) likte stilen din kjempe-godt! kan tenke meg noe sånt:) og gutterommet til Noah var bare sååååå fiiiint:) men tror nok gutten vår vil ha noe røffere stil;) han er veldig interessert i alt med kjørtøy,og tøffe ting;) som far,så sønn:)
Libido- Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Takk =) Har en skikkelig tøffing selv. Men så lenge jeg får bestemme hvordan han skal ha det på rommet vil jeg det.. Regner med det ikke blir så lenge uansett ;-) Rommet jeg holder på med til han nå er inspirert av fransk landstil. Hadde han fått valgt selv har det helt klart blitt Cars.
erteposen + 4 Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 He, he...må bare le litt. Det hadde min gutt også valgt, eller spiderman, men jeg er utrolig glad for at jeg har kontrollen akkurat nå
sneipen <3 snuppa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2009 vi har nemlig lovet han at når vi flytter i ny-huset,og ny-rommet hans, skal han få være med til byen å kjøpe inn ting til rommet hans:) han har til nå sovet på samme rom som oss,pga lite hus med bare ett soverom:/ så dette for å muntre han opp til å sove på eget soverom..
Raych Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 3 seter sofa 2 seter sofa salongbord tv benk. 2 stresslesser (er ikke akkurat det da, men samme størrelse). 1 ørelappstol. cd/dvd hylle fra tak til gulv. 4 bokhyller fra gult til tak (hver hylle er ca 1 meter bred). 2 puffer. Skjenk. 2 glasskap (hver av dem er ca 80cm bred). 2 små lenestoler og et bord. Stor gulvplass.
sneipen <3 snuppa Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2009 dytter for siste gang;)
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. januar 2009 #12 Skrevet 31. januar 2009 2 stk. 3-seter sofa Salongbord TV-benk 5 stk. bokhyller Spisebord m/stoler "Pyntebord" i hjørne 1 stk nydelig lekegrind
musketingen Skrevet 31. januar 2009 #13 Skrevet 31. januar 2009 Libido: Så koselig barnerom! Hvor har du kjøpt den senga? Hvor mye kosta den? Vi skal til å pusse opp rommet til mellomste, og skal kjøpe ny seng. Men det blir sikkert ei billig ei på Ikea...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 31. januar 2009 #14 Skrevet 31. januar 2009 Hvit skinnsofa fra Ikea 3 seter + 2 lenestoler, den ene med sving. Hvitt salongbord med glassplate og rom inni toppen. Hvit seksjon, Ektorp fra Ikea. Stor hvit kommode - Ikea. 2 stk hvite Billy-skap med glassdører. (ikea) Brunt spisebord med 10 stoler - hvitt trekk på stolsetene - Møbelringen. En diger brun lenestol med masse puter oppi. (arv) Div. belysning og et svært brunt teppe på gulvet... Høres sikkert veldig hvitt ut - men det funker
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 31. januar 2009 #15 Skrevet 31. januar 2009 Vi har en diger sofa med mange fargerike puter, en gammel kiste som stuebord, tre lave dype benker fra Ikea med tv, dvd spiller, forsterker, platespiller etc, tre vintage bilder over tv benken, flossete ullteppe, en stor stålampe i det ene hjørnet, to svære hjemmelaga bilder på ene veggen, en gammel nydelig barnegyngestol. I spiseenden er det en gammel hvitmalt benk under vinduet med skinnfeller og puter, stort massivt spisebord og to stoler, tre hvite billybokhyller med masse bøker. Ene bokhylla er lav og der har jeg nipsa mine, som sambo kaller det En gitar i hjørnet ved bokhylla og en stor fletta taklampeover bordet. Har en blanding av nytt og gammelt, moderne design og gamle antikviteter. Små tablåer med fine ting Egentlig ganske fornøyd med hjemmet vårt, men ønsker meg et stort hus
UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. januar 2009 #16 Skrevet 31. januar 2009 Her er stua vår julepyntet: http://juneaakre.blogspot.com/2008/12/kvelden-fr-dagen.html De to skjenkene med rødt på skal med tiden males hvite...kjøpte de på Fretex, er såååå fornøyd med de! Skrivepulten skal plasseres oppe, når bare soverommet vårt er ferdig pusset opp =)
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 31. januar 2009 #17 Skrevet 31. januar 2009 Likte veldig godt møblene du har i stua! Tv-benken, kommodene, hyllene. Hvor har du kjøpt de? Er de fra Ikea?
Libido- Skrevet 31. januar 2009 #18 Skrevet 31. januar 2009 Takk =) Det er en stompa luna cabin seng. Men jeg har malt den hvit. Jeg kjøpte den på finn.no for 1500,- Fabrikken til stompa er nedlagt så de er heller ikke i produksjon lengre. Men ser de innimellom på finn.
Libido- Skrevet 31. januar 2009 #19 Skrevet 31. januar 2009 Vi har satt sammen 3 kommoder fra ikea som sjenk. Tv-bordet er ei bokkylle fra ikea som vi bare la ned og tok ut to hyller av =) Har også kjøpt oss glassskap i samme stilen. Også ikea.
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 31. januar 2009 #20 Skrevet 31. januar 2009 Smart! Og som sagt veldig fint! Spisebordet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå