Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 hvor mye kan man gå ned på en mnd om man virkeli står på? Jeg må komme over en stor kjærlighetsorg å min måte å gjøre det på e å gå ned i vekt. veier 95kg å vil ned RASKT. Vil vise han hva han går glipp av!!! Så siden lørdag har jeg spist hver dag ca 1000kalorier, å trent av ca 200-500 kalorier!! Kommer jeg til å se resultater fort om jeg forsetter sånn??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Ja, det kommer du til å gjøre. Og så plutselig stopper vektnedgangen. Nr du så begynner å spise litt mer normalt igjen så raser vekta på , og du ender på 97-98 kilo, fordi du nå bare taper væske og muskelmasse, og muskelmassen di er en av de tingene som forbrenner kalorier for deg selv når du sover. Jeg skjønner tanken din om at han skal se hvor flott du ser ut, men gjør det like gjerne på en fornuftig måte nå, så slipper du å gjør det flere ganger. Rask vektnedgang fungerer ikke.
Unpi Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 En sunn vektnedgang er 0,5 til 1,5 kg i uken.. Mer, og det vil rase på igjen umiddelbart.. spiser du for lite vil kroppen gå på sparebluss og du vil ikke forbrenne noe.. Det som er viktig (og effektivt) er å spise nok (du skal være mett men ikke stappet) med ca 3 timers mellomrom.. husk å spise frukt, yoghurt e.l mellom frokost, lunsj, middag og kvelds. Spis variert og beveg deg! På denne måten gikk jeg ned 10 kg på 7/8 uker, hadde da ett inntak på 1900kcal om dagen ca.. sjekk www.greteroede.no der kan du regne ut hvor mye du skal spise i forhold til alder, vekt, aktivitetsnivå osv.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 1000 kcal om dager er altfor lite, minimumsinntaket bør ligge på 1300, ellers bare stopper du forbrenningen din og får motsatt resultat isteden... Jeg har gått ned en del tidligere via vektklubb.no, syntes den er bra! Men husk; jo raskere du går ned, jo raskere går du opp igjen!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 prøv sykehus dietten-suppa. Ikke ta selve dietten men bruk suppa som mellommåltid:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå