Gå til innhold

Er det noen fra Askim omegn?


tussiluss

Anbefalte innlegg

Jeg har flyttet til Askim så jeg kan føle meg litt ensom til tider :) , er det andre som har termin i mai som bor her omkring kanskje?

Venter spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i Askim :) har termin 31 mai. Når har du termin? hvor har du flyttet? bor selv ved Grøtvedt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur det kalles Ilen der jeg bor. Ca 5 min fra Askim sentrum. Jeg har termin den 23 mai :). Har du handlet inn noe i det heletatt til babyen eller er det for tidlig? Er det ditt første barn eller har du fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en jente på 3,5 år :) hun gleder seg til å bli storesøster. Vet du hva du venter? vi vet ikke kjønnet enda... men skal på 3d ultralyd i mars, spennende.

Venter du første barnet?

Har ikke begynt å kjøpe noe enda... sett litt, og planlagt hva jeg skal kjøpe. Syns ikke det er for tidlig å begynne å kjøpe:) jeg begynner nok snart!

Hvis du registrerer deg og får profil, så kan jeg sende deg privat melding:) blir gjerne kjent!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så koselig med svar :). Jeg er ikke veldig kjent her på siden enda men jeg skal se om jeg ikke kan få til og lage meg en profil. Jeg vet heller ikke kjønnet enda for de kunne ikke se det på ultralyden vi var på i uke 18. Jeg tenker nok det blir en 3D her i gården også.. hehe :). Tenkte faktisk på å bestille neste uke. Har vært og sett på barnevogner i går, men ble heller frustrert og forvirret. Kombi, Duo, 3 hjul, 4 hjul, ditt og datt. Det er et vanvittig utvalg. Har du vogn fra før av og hva merke har du? Tar gjerne imot noen forslag også :)

 

Nei nå skal jeg se om jeg får laget denne profilen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått siste melding jeg sendte deg? tror ikke den kom frem, har prøvd flere ganger i dag og sende den, men får bare feilmelding. Utrolig irriterende.

Hvis du sender meg epost adresse kan jeg skrive til deg der heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er fra skiptvet..ikke sååå langt unna,termin 5.mai

 

holder ikke på såå mye her inne,mest på BV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussiluss- jeg får ikke sendt deg melding IGJEN! Får bare feilmelding. Sånn var det i går kveld-og i dag, da jeg prøvde nå!

Send meg en mailadresse hvis du har :) og ser dette!

Håper alt står bra til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaimana. Skiptvet er ikke langt unna nei. Er jo liksom der jeg skal kjøre når jeg skal på sykehuset har jeg forstått. Jeg er ikke så godt kjent enda her, så vi har alltid havnet helt feil og derfor alltid endt opp på moss :). hehe. Er det ditt første barn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) hm så rart at du ikke får sendt :S. Får du mine mld da? Hvis du får det så kan jeg sende deg min mail adr der istedet. Håper alt er bra med deg og magen din :).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan motta meldinger, så lenge du får sendt. Jeg vet ikke hva som er i veien. Er ihvertfall noe med denne siden, får jo gjort alt annet på nettet! Fint hvis du har en mail adresse ja, så blir det litt enklere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...