Gå til innhold

Hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært innom her fra tid til annen og lest innleggene. Jeg syns det er helt utrolig at dere klarer å holde motet oppe når det ikke vil seg måned etter måned.

Vi har forsøkt i 1 år nå å bli gravid men det ser ikke ut som det vil seg helt.

Er 37 år snart 38 og har barn fra før, men de fikk jeg i ung alder. Den gangen gikk det med et svisj og trodde vel at det skulle gjøre det denne gangen også, evig optimist.

Jeg vil ønske dere alle lykke til og håper dere får et fruktbart år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Vi har forsøkt nå til og fra i ca 10 år på nr 2 men det har ikke klaffet.Har vært hos legen og hormonprøvene er ihvertfall fine men skal til gynekolog også.Vi har en datter på 11 år som ønsker å bli storesøster,så håper at gynekologen kan hjelpe.

Skrevet

Hei, vi har forsøkt i ca 3 år uten å lykkes. I dag har jeg tatt en test, og det viser seg at vi er gravide. Vi er bare to uker på vei, og kan med sikkerhet si det. For akkurat to uker siden satte vi inn et befruktet egg. Dette er vårt første forsøk, og vi ser ut til å ha lykkes med det. Kanskje det kan være alternativet for dere også med prøverør? Vi syns all planlegginga og veien frem til i dag har gått veldig greit i forhold til dette. Trodde det skulle være mer stress og gi meg masse humørsvingninger, at jeg skulle legge på meg etc. Men det syns vi ikke det har resultert noe særlig i. Nå er jeg glad kvinne som venter første barn i oktober. Jeg blir mamma for først gang som 36 åring:-) Lykke til med videre vei. Håper dere finner ut av det!

Skrevet

Ønsker dere lykke til, skal krysse fingerene.

Skrevet

Gratulerer Hansine med spire i magen:) Ønsker dere lykke til med graviditeten.

Skrevet

Hei!

Har vært litt fram og tilbake inne på dette forumet. Litt mer i perioder, men nå er det en stund siden, (flere måneder) og jeg ser mange nye nick.. Tror mange av de "gamle" har forsvunnet...!? Ev. byttet nick!?? Blitt gravide kanskje :)

Vi har prøvd i ca 32. pp nå på spire nr. 2. Har ei jente på 3 år fra før, så vi vet vi kan bli gravide. Gikk raskt første gangen så lurer litt nå ja....!

Vi får se hva som skjer fremover, men vi gir vel ikke helt opp enda. :)

Lykke til til dere også, og gratulerer til .... oj glemte nikcet.. he, he men du som har fått spire nå og blir 1. gangs mamma som 36-åring. :)

Skrevet

Hei:))

Nå har vi snart prøvd i 5 år uten at jeg har fått noe barn..

Vært gravid, men mistet i SA 3-4 ganger.

Veldig vanskelig å holde motet oppe kan man si ja....

Skrevet

Hei:)

Vi hadde prøvd i ca 18 mnd. da eg ble gravid på første pergotime kur..men vi mistet i MA i januar. Nå er vi klar for å prøve på nytt og har vel EL til helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...