Gå til innhold

Hjelpes meg...!

To små - en rosa og en blå

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 40 dager igjen til termin og regnes som høygravid.

Helt utrolig så fort det har gått!

Må begynne å tenke på å gjøre i stand ting nå ja... Har ikke gjort ferdig rommet og ikke begynt å vaske klærne. Får hente ned litt fra loftet iløpet av helgen og begynne. Kanskje pakke baggen til sykehuset snart også?!

Magen er ikke akkurat veldig stor enda heller så sikkert derfor det kom litt overraskende at det er så kort tid igjen.

Gleder meg da forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt at tiden har gått fort.. :)

Skrevet

hehe er også høygravid i dag vistnok :P og kjenner meg igjen som du sier.. har liksom ikke gjort så mye klart akkurat :) hehe..

Men nå er det ikke lenge igjen til vi får se de nydelige nurkene våre :)

Skrevet

Ja, det blir gøy med baby i huset igjen. 4,5år siden sist nå, så er på tide nå.

Din første eller?

Hvor skal du føde da? Jeg skal på Bærum.

Skrevet

Hehe, dette er min første... så er litt sånn blandet følelser her, litt skremt, spent og alt mulig liksom.. hva jeg kan forvente... åssen skal jeg vite om fødselen er i gang osv....

Jeg skal føde på gjøvik, det som er planen.. er 1.5 timers tur til sykehuset så håper ikke han kommer i bilen :P hehe...

Blir vel stass med en baby til... :) en lille søster/bror til den andre ungen din :)

Skrevet

Ja, blir en lillebror til en storesøster;) Hun gleder seg veldig.

Jeg er også litt spent på fødselen. Hadde en setefødsel sist som kunne vært over på 3,5timer (hvis jeg ikke hadde holdt igjen pressriene noen timer). Ser ut til at det kanskje blir setefødsel denne gangen også. Sist gang gikk vannet på stuegulvet så da var det liksom ikke tvil om at fødselen var igang. Synes ikke riene var så forferdelig vonde på begynnesen sist og kjente det mest i ryggen. Må nok være litt ekstra var på ryggvondt denne gangen da.

Vi finner det nok ut, når det starter mener jeg.

Skrevet

hehe her blir det oxo en gutt..

Ja vi finner nok ut a det når det skjer :P ehehe.. men er heldigvis en del dager igjen.. men det kan jo skje når som helst på en måte også nå..

Tror typen gruer seg mer enn meg da man..

Skrevet

Forrige gang var jeg mer bekymret for pappan en meg selv. Han er typisk sånn som har besvimt av sprøyter osv. (Stor håndtverker på 195cm , så egentlig litt komisk hehe.)

Men han fikk i oppdrag å holde hodet mitt opp mot haka så jeg ikke måtte bruke kreftene på det også.

Dett gikk ihvertfall kjempebra, ingen traumatisk opplevelse for han. Sikkert lurt å ha en oppgave mens det står på. Så fikk han være med ut da de forsvant med henne. (Vanlig at de løper ut etter setefødsel).

Jeg selv hadde ingen taumatiske opplevelser ved fødselen. Tar jo litt tid før man er helt seg selv igjen da, lever liksom litt i en boble en stund.

Får dra å hente typen på jobb. Han har lovet å få ferdig gutterommet i dag, så da får vi krysse fingrene for det;)

Han har forresten allerede kjøpt stooor bilbane til tassen (les: seg selv). Blir stas å få gutt også nå ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...