treningsberta Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har sett litt etter ammetopper i det siste, og syns de ser så utrolig kjipe ut. De fra Boobs f.eks. er sikkert kjemepgode, men utrolig kjedelige. Lei av å gå rundt med kjipe gravidklr, og har gledet meg til å se litt freshere ut etter fødsel, men det hjelper jo ikke akkurat når det er så lite kult å få kjøpt. Noen som har noe tips om hvor man får kjpt det - enten i Oslo-området eller på nett? Evt hva skal man tenke på ift praktisk aming hvis man bruker vanlig klær? Ikke så lyst til å dra av alle klær hvis jeg skal amme i offentligheten liksom, men er ikke så veldig sjenert så kan sikkert vise litt...
MammanTilKjetil Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 hm selger 2pk me helt vanlige enkle singlet ammetopper. koster 200 for 2 stk. de er veldig praktiske, spesielt om nettene! jeg synes ihvertfall det er vondt å sove med bh lenge! ellers har de ikke mye i norge, men de har kanskje mer i utlandet?
Åse x 2 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har kjøpt et par herfra: www.lookatmom.no Har bare prøvd de som gravid forløpig, men liker de godt! Fra forrige fødsel har jeg liggende et par ammesingleter (dvs lange som singlet med bh øverst). De var helt supre - slapp å vise magen min offentlig i starten, men kunne ha andre vanlige klær utenpå og fungere noenlunde normalt. Tror jeg kjøpte de på HM, men både boob og andre har...
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Var inne og kikka på nettstedet lookatmom. Nedslående med vakre elegante modeller og kjempedyre klær. Flott konsept, men jeg sverger på at ingen ser så hotte ut når de er i 37. uke! En hån mot alle som sliter med stor og uhåndterlig mage, bekkenløsning, lite søvn og dårlig økonomi.
MammanTilKjetil Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 jeg synes klærne fra boob er kjedelige og for dyre.. 400 for en t sjorte blir for dumt. men jeg fant en smart side! scrummy-mummy.com synes de hadde kule og fine klær + de va slettes ikke dyre! har bestilt 3 topper nå. dessuten er pundet lavt nå, mellom 9 og 10 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå