missmam Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Må jo nesten ha en liten familie bursdag for henne... Da blir vi ca.16-18stk til sammen 4av de er barn.. Men det som er.. er at jeg har en liten leilighet så tror kke jeg har plass til alle.. :-S ... Skulle vi delt oss i to hade min familie blitt 5stk.. og BF sin familie blitt 11-13stk.. 11stk er jo også mange.. Da er det kun nermeste familie! blæ! Åsså tenkte jeg på forslag til kaker i et familie selskap.. skal ihvertfall ha sjokoladekake! Min og snuppa sin favoritt! Men hva annet ? Orker ikke lage noe middag.. heller ingen innviklede kaker.. er da 38uker på vei.. og alenemor. Åsså var det kaffe da.. er det ok å servere pulverkaffe.. eller er det litt dumt ?? Dere kaffe drikkere.. hehe
missmam Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2009 hehe.. det jeg skulle frem til ved at vi var så mange og liten leilighet.. var om det er noen tips til hvordan man kan få plass til litt fler enn man ikke har plass til.. eller en annen måte å feire på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå