Har to herlige jenter!=) Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Er ikke så rart egentlig da med tanke på at forrige syklus var på 33 dager.. Om denne syklusen også blir det er el 1.feb. Når burde jeg da forvente positiv el-test?? Dette er 2. syklus etter fødsel. El-testet forrige syklus og. fra dag 10-17. fikk bare negativt da og, men da tenkte jeg at jeg hadde 28 dagers syklus. hadde det før fødsel så jeg gikk utifra det, men jeg vet at det kan ta tid før det blir normalt igjen. ikke rart jeg ikke fikk positiv forige syklus da for mensen kom på dag 33. El-testet ikke med første. hun satt bare i 2pp. lett som bare det!=) Lurer på hvor lang tid dette tar. Har en følelse av at det kommer til å ta litt tid da det ser ut som at kroppen min bruker lang tid på å bli klar igjen. ett år siden fødsel nå.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Du kan finne kalkulatorer på nettet som regner ut antatt el-dag. Da får du sånn ca inntrykk av når en bør teste... Eg har 32 dagers syklus og tester som bare det...bare negativt te nå da men...(ifølge kalkulatorer har eg el i dag...) Men! ser jo det.. Men dei testene eg har så fulgte der med et skjema om når en skal begynne å teste alt etter lengde på syklus..tror det e dag 16 eller no sånn en skal begynne på når en har 32....kanskje dag 17 eller no sånn for deg da... nå e eg overhooode ingen ekspert på dette men..hehe..bare dele litt erfaring.
Fullrulle86 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Jeg og prøver på nr. 2. Her er gutten min 9 mnd i dag og jeg har bare hatt 2 menstruasjoner ennå. Sist var syklusen min på 40 dager.. skjønner ikke når jeg har el! Vet ikke om jeg har hatt det i det hele tatt! Er så frustrerende når kroppen lever sitt eget liv liksom! Sist ble jeg gravid på 3 pp uten testing og hadde syklus på 30 dager ALLTID! kunne stille klokken etter meg... Skulle ønske kroppen gikk tilbake til sitt normale snart for vi vil så gjerne ha to tette!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå